RRhoads Skrevet 10. desember 2005 Del Skrevet 10. desember 2005 Har akkurat modifisert min xbox v. 1.0 med xecuter 2.6ce chip. Loddingen og alt gikk greit, men nå kommer det jeg har problemer med: Har lest mange tutorials som viser hvordan man skal legge inn forskjellige ting. som et dash f.eks. får ikke dette til. Akkurat nå så kommer jeg bare inn der man kan flashe biosen. er det noen her som veit? Lenke til kommentar
cossiemk1 Skrevet 11. desember 2005 Del Skrevet 11. desember 2005 SlaYers_EvoX_Auto-Installer_v2.6 funker fint.... last ned og brenn på en CDRW eller DVD-R, putt i boxen og kjør.... Lenke til kommentar
RRhoads Skrevet 12. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 12. desember 2005 SlaYers_EvoX_Auto-Installer_v2.6 funker fint.... last ned og brenn på en CDRW eller DVD-R, putt i boxen og kjør.... 5282781[/snapback] denne xboxen sliter med å lese slike plater.. Lenke til kommentar
cossiemk1 Skrevet 12. desember 2005 Del Skrevet 12. desember 2005 Hvis den sliter med DVD og CDRW plater, så er vel laseren sliten vil jeg tro... Lenke til kommentar
XtrubioR Skrevet 6. juli 2006 Del Skrevet 6. juli 2006 må man ikke installere bios først ? Lenke til kommentar
jag Skrevet 6. juli 2006 Del Skrevet 6. juli 2006 Først må du flashe bios, last ned fra de rette stedene og følg rettledningene. Noen ganger må du prøve med flere forskjellige typer\merker CD-RW eller DVD-X før du finner en som fungerer. Deretter kan du installere dashboard, mediaplayer, etc. Personlig benytter jeg som regel New HD-Evox, eller hva det nå heter... Lenke til kommentar
RRhoads Skrevet 6. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 6. juli 2006 må man ikke installere bios først ? 6445230[/snapback] Hvordan gjør man det? Lenke til kommentar
XtrubioR Skrevet 7. august 2006 Del Skrevet 7. august 2006 må man ikke installere bios først ? 6445230[/snapback] Hvordan gjør man det? 6445555[/snapback] flashe biosen. 1. montere chip. 2. hente en mod creater eller.no pakk så modifiserer du en bios som passer til cachen (?) eller.no til chippen (som er 1 mb, altså 512 kb per port) 3. lagre biosen på xboxen eller brenne plate. vips, så flasher du biosen (installerer) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå