Deadringer Skrevet 11. desember 2005 Del Skrevet 11. desember 2005 var jeg deg ville jeg skaffet meg en navnebok og gitt ungen et ekte norskt navn, uansett om det er jente eller gutt. Lenke til kommentar
theDurkan Skrevet 11. desember 2005 Del Skrevet 11. desember 2005 Hvorfor absolutt norske navn? Mye kulere å være norsk med et spansk navn enn et norsk. Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 11. desember 2005 Del Skrevet 11. desember 2005 Hvorfor absolutt norske navn? Mye kulere å være norsk med et spansk navn enn et norsk. 5280563[/snapback] Du vet...tøvete "kulturarv" og slikt. Lenke til kommentar
Carl M Skrevet 11. desember 2005 Del Skrevet 11. desember 2005 For all del, DRIT i å bruke et sånnt latterlig "spesiellt" navn som er så forbanna populært nå om dagene. Sånne norrøne og gammalnorske navn som liksom skal være så hipt. Hedvig og Hedda og Trym og Brage og jeg vet ikke hva. Finn bare et navn du vil at avkommet skal hete, ikke fordi det skal være så ustyrtelig fancy. Just my 2 cents. Syns synd på folk som har så fantasi- og karakterløse foreldre. "Magnus Kal El"(<- hei og hå, håper det ikke kommer fram for ofte, stakkars gutt. Håper det blir ei jente hvis det sparer barnet for mellomnavnet.) Lenke til kommentar
BigJackW Skrevet 11. desember 2005 Del Skrevet 11. desember 2005 Han kan hete Dennis. Lenke til kommentar
Mr. Fiskum Skrevet 11. desember 2005 Del Skrevet 11. desember 2005 maks harry? neida! Hælge er et bra navn! Lenke til kommentar
GolfBag Skrevet 11. desember 2005 Del Skrevet 11. desember 2005 Torgeir, Brage, Odd, Sjur, Øystein og Eirik er utrolig barske vikingnavn. Lenke til kommentar
Earendil Skrevet 11. desember 2005 Del Skrevet 11. desember 2005 "Magnus Kal El"(<- hei og hå, håper det ikke kommer fram for ofte, stakkars gutt. 5280579[/snapback] Etter mi meining høres det namnet arabisk ut. F.eks. Sverre al-Hazab. Lenke til kommentar
robB Skrevet 11. desember 2005 Del Skrevet 11. desember 2005 (endret) Gut: -Halvard -Robert -Eirik -Joakim -Kurt -Jon -Henrik -Robin -Sigbjørn -Olav -Torbjørn -Trygve Jente: -Marie -Marita -Tora -Hanne -Randi -Anna -Annemarie -Heidi -Ingrid -Camilla -Claudia -Ingeborg Endret 11. desember 2005 av robB Lenke til kommentar
Stokken Skrevet 11. desember 2005 Del Skrevet 11. desember 2005 Robin, Det er eit flott namn Lenke til kommentar
nd4spd Skrevet 11. desember 2005 Del Skrevet 11. desember 2005 Morten / Martin / Petter / Thomas / Tobias / Christian / Nicolay Anbefaler å ikke velge noe altfor norrønt/alternativt Lenke til kommentar
Gjest Slettes-xwByZdFZ Skrevet 11. desember 2005 Del Skrevet 11. desember 2005 Kall han Alf-Reinert! Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 11. desember 2005 Del Skrevet 11. desember 2005 Jeg heter Øystein. Say no more. Det er navnet sitt det 5279519[/snapback] O'yeah! Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 11. desember 2005 Del Skrevet 11. desember 2005 Vel, jeg har bare dårlige erfaringer med innvandrere som heter kevin(no offence) Og en periode vi bodde i sånn stygg blokk greie, "KAAAVIN, DU KASTE BALL HIT?!". 5279632[/snapback] En kar i klassen het Kevin (innvandrer fra India eller noe sånt). Hyggelig kar. Har dermed positiv erfaring med Kevin. Jeg ser poengene dine med å kalle ham det, men andre har nok vanskelig for å forstå, og da blir det straks et problem. Generasjonen som sønnen din kommer til å vokse opp med vet ikke hva Kal El er. Du ser jo her, at det er mange som mener du bør la være å kalle sønnen din dette. Det kan godt hende det viser folk flest sin mening angående navnevalget? 5279358[/snapback] Husk at Supermanfilmen kommer snart da. Kanskje det hjelper litt? Kal El er litt spesiellt, men på den annen side trenger ikke alle å vite om det. Var en del i klassen som jeg ikke hadde peiling på mellomnavnet på før jeg så det på klasselista. Da tenkte jeg ikke så mye over de med rart mellomnavn. Jeg er positiv til Kal El. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 11. desember 2005 Del Skrevet 11. desember 2005 Mulig det hjelper for dagens genereasjon med barn som vokser opp (6 år og oppover), men tvilsomt at det hjelper for barn som ikke er født ennå. Lenke til kommentar
Gef Skrevet 11. desember 2005 Del Skrevet 11. desember 2005 Mikropikk ? Neida, helt serriøst så ville jeg valgt et spesielt navn hvis det må være på norsk. Selv syntes jeg det er litt tøft med utenlandske navn, spesielt amerikanske. eks. Jean Sean Jon Du kan jo sjekke her - http://www.babynames.com/ Lenke til kommentar
Koffert Skrevet 11. desember 2005 Del Skrevet 11. desember 2005 Kall ungen Audun. Lenke til kommentar
Cucum(r) Skrevet 11. desember 2005 Del Skrevet 11. desember 2005 Peter, Christer, Karl eller Preben. Lenke til kommentar
Koffert Skrevet 11. desember 2005 Del Skrevet 11. desember 2005 (endret) Peter, Christer, Karl eller Preben. 5281474[/snapback] Philip, Wilhelm... Endret 11. desember 2005 av Koffert Lenke til kommentar
Killerquo Skrevet 11. desember 2005 Del Skrevet 11. desember 2005 Sigurd, norrønt og fint, eller Odin eller Loke er også stilige navn. Du kan jo også ta Sverre? Mathias, som jeg heter, er vel ikke det du helst vil ha; betyr "herrens gave", ikke det at jeg liker betyhdningen, men er fornøyd med selve navnet mitt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg