Demantios Skrevet 11. desember 2005 Del Skrevet 11. desember 2005 Som i Clark Kent (Clark blir feil i norge): Kent: Betydning: Kjekk, født av ild Forklaring: Guttenavnet er en kortform av Kennet, som er en variant av Kenneth, som er et engelsk navn som stammer fra både det skotske navnet Coinneach, som betyr "kjekk/vakker", og det skotske navnet Cináed, som betyr "født av ild". Kommentar: Guttenavnet kan også komme fra et engelsk etternavn, som kommer fra stedet Kent i England. Super betydning ihvertfall. samme som min (Ken) Lenke til kommentar
edge Skrevet 11. desember 2005 Del Skrevet 11. desember 2005 Petter er fint navn! 5279082[/snapback] Ikke etter at du har møtt petter i klassen min Marcus er et fint navn(sjølvdigger ) Og hvorfor Kal El? Blir ikke bra m.m. han/hun blir Supermann/dame når han/hun blir voksen.. Flere forslag: -Marius -Odin -Nicolai -Michael ___________ -Malin -Christine -Therese -Hanna Noen navn jeg synes er fine.. Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 11. desember 2005 Del Skrevet 11. desember 2005 Jeg personlig tror ikke barnet blir mobba med det mellomnavnet.. Har ikke folk bedre ting å bruke tida si på? Lenke til kommentar
invalid_user Skrevet 11. desember 2005 Del Skrevet 11. desember 2005 (endret) Hehe... Spillt for mye Anarchy Online eller bare drevet for lenge med warez (3l33t) ? Ikke det første, hvertfall :-) Siden alle foreslår sine navn, hiver jeg meg på, jeg også: Roman Det er et russisk navn som betyr "en som bor i Roma" (det var stor ære å ha romersk borgerskap i bibeltiden eller noe, tror jeg) . Noen kan også misforstå og tro at navnet mitt er en sjanger, men det er ikke det og for å understreke det, har jeg skifta uttalen på det til den engelske versjonen. Som Roman Pierce i 2F2F. Endret 11. desember 2005 av Xs2n0n Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 11. desember 2005 Del Skrevet 11. desember 2005 Hadde jeg fått ett så jævlig navn, hadde jeg endra det når jeg ble 18. Kommer vel og forandre fornavnet mitt tho. Lenke til kommentar
Mr.Locke Skrevet 11. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 11. desember 2005 (endret) Og hvorfor Kal El? Blir ikke bra m.m. han/hun blir Supermann/dame når han/hun blir voksen.. De fleste som heter Christer eller Cæesar eller Magnus kan ikke gå på vannet, blir keisere eller Konger når de blir store. Flere forslag: -Marius -Odin -Nicolai -Michael ___________ -Malin -Christine -Therese -Hanna Liker mange navn på M, spesielt Marcus, fundert mye på det, men igjen litt redd for at det skal bli så likt mitt navn (Magnus). Therese er veldig fint, Christine også som jentenavn (har de på jentenavn-lista vår) Endret 11. desember 2005 av Mr.Locke Lenke til kommentar
Mr.Locke Skrevet 11. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 11. desember 2005 Hadde jeg fått ett så jævlig navn, hadde jeg endra det når jeg ble 18. Kommer vel og forandre fornavnet mitt tho. 5279543[/snapback] Hva er fornavnet ditt? Lenke til kommentar
Kleivis Skrevet 11. desember 2005 Del Skrevet 11. desember 2005 Cecilie er et fint jentenavn Lenke til kommentar
invalid_user Skrevet 11. desember 2005 Del Skrevet 11. desember 2005 Karina, Sofie og Louise er også fine jentenavn. Karina og Louise kan også skrives på flere måter. Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 11. desember 2005 Del Skrevet 11. desember 2005 (endret) Han MÅ ikke bruke mellomnavnet aktivt i alle sammenhenger da. Edit: ikke lest alle sidene her, men Tonje Elise er fint Endret 11. desember 2005 av Ø.B. Lenke til kommentar
Mr.Locke Skrevet 11. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 11. desember 2005 Cecilie er et fint jentenavn 5279553[/snapback] Ja, kjenner bare så mange som jeg har dårlige / negative assosiasjoner med som heter "Cecilie", hadde det ikke vært for det skulle det definitivt ligget på listen vår. Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 11. desember 2005 Del Skrevet 11. desember 2005 Cecilie er et fint jentenavn 5279553[/snapback] Ja, kjenner bare så mange som jeg har dårlige / negative assosiasjoner med som heter "Cecilie", hadde det ikke vært for det skulle det definitivt ligget på listen vår. 5279567[/snapback] På tide du forbinder det med noe positivt da Lenke til kommentar
Mr.Locke Skrevet 11. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 11. desember 2005 På tide du forbinder det med noe positivt da Ja, prøver nå *lukker øynene og konsentrerer meg* 5 min senere: funka dårlig... Jeg vokste opp med en som het Cecilie, alt hun gjorde var å le med en gjennomskjærende / øredøvende latter nærmest hele tiden, mobbet alle barna i veien vår hele tiden for hun var eldst, var forferdelig bortskjemt og ble født med premenstruellt russisk-rulett humør... bortsett fra det har jeg bare gode minner om det navnet Lenke til kommentar
theDurkan Skrevet 11. desember 2005 Del Skrevet 11. desember 2005 Isabel er vel det fineste jentenavnet. Men guttenavn må være Filip ftw Men det er ikke "kult", bare fint. Engelsk/amerikanske-navn er alltid fett, som Sean/Jean, Michael eller James. Eller du kan kalle han Master, slik en i klassen min heter. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 11. desember 2005 Del Skrevet 11. desember 2005 Hadde jeg fått ett så jævlig navn, hadde jeg endra det når jeg ble 18. Kommer vel og forandre fornavnet mitt tho. 5279543[/snapback] Hva er fornavnet ditt? 5279550[/snapback] Kevin. Jævlig stygt. Lenke til kommentar
Same- Skrevet 11. desember 2005 Del Skrevet 11. desember 2005 Selv synes jeg Njaal er et genialt guttenavn. Lenke til kommentar
Mr.Locke Skrevet 11. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 11. desember 2005 Tom Erik. fjortentegn 5279589[/snapback] Fint navn, men faren min heter Erik, skal prøve å holde meg til enkeltnavn som fornavn dog. Tom er også veldig fint navn, men gjør seg veldig dårlig til etternavnet mitt. Kom gjerne med flere fine forslag! Lenke til kommentar
theDurkan Skrevet 11. desember 2005 Del Skrevet 11. desember 2005 Er vel en fordel med et navn som er lett å forkorte, eller omformulere til noe kort å si. Fks. Patrick blir Patta, Filip blir Flip psv... Med dagens ungdom kommer ungen til til å få klengenavn hvis det ikke er mulig å gjøre navnet kort og lett. Lettere å si feiten enn å si Bjartulf hvis du forstår. Lenke til kommentar
Mr.Locke Skrevet 11. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 11. desember 2005 (endret) Hadde jeg fått ett så jævlig navn, hadde jeg endra det når jeg ble 18. Kommer vel og forandre fornavnet mitt tho. 5279543[/snapback] Hva er fornavnet ditt? 5279550[/snapback] Kevin. Jævlig stygt. 5279592[/snapback] synes faktisk det er veldig fint navn. første dama mi som jeg var sammen med i 5 år, når vi "drømte" om fremtiden vår, hadde vi allerede naivt bestemt oss for å få 4 barn, Kevin, Anders, Robyn og Maria. Hun het Jeanette, jeg heter Magnus, og K(evin),A(nders),R(obyn),M(aria) -> "JMKRAM" var passordet mitt på de fleste ting på nett inntil for ca 7-8 år siden. Jeg ville vært stolt av å hete Kevin. Endret 11. desember 2005 av Mr.Locke Lenke til kommentar
Kleivis Skrevet 11. desember 2005 Del Skrevet 11. desember 2005 Hva med Tommy da? Syns det er et kult navn.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg