Smirnoff Skrevet 1. januar 2006 Del Skrevet 1. januar 2006 tviler på at Kal El blir et navn en unge blir mobbet for.... Det finnes mange navn som er myyyye mere spesielle en det. Men om det blir en gutt, så foreslår jeg: Gabriel, Ariel eller David. Vet at dette er bibelske navn x 68, men det er fine guttenavn annyway. Jentenavn: Avla eller Angelica 5364895[/snapback] <pirkemodus>Spesielle? </pirkemodus> Ariel på en gutt? 5364938[/snapback] Ariel Sharon er jo en mann. Ikke sikker på hva jeg hadde kalt mitt eget barn, egentlig. Lenke til kommentar
edge Skrevet 1. januar 2006 Del Skrevet 1. januar 2006 (endret) Og du ser jo hvor godt likt han er.. Og her i norge blir det nok bare dumt Endret 1. januar 2006 av Marc91 Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 1. januar 2006 Del Skrevet 1. januar 2006 Gorm, Trym, Loke... Alle norrøne navn er fete, bortsett fra Teit, som jeg ikke trenger å forklare hvorfor man ikke bør bruke lenger... Lenke til kommentar
irio Skrevet 1. januar 2006 Del Skrevet 1. januar 2006 Navnet har alt å si på hvordan barnet blir, dette er et velkjent fenomen. Guttenavn som funker er feks. Audun, Gard og Kjell. Lystige Leif er også en bra ting, selv om jeg ikke har så mye erfaring med navnet. Mellomnavn som Kal El og Skywalker er jeg veldig for Lenke til kommentar
Mr.Locke Skrevet 1. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 1. januar 2006 (endret) Gorm, Trym, Loke... Alle norrøne navn er fete, bortsett fra Teit, som jeg ikke trenger å forklare hvorfor man ikke bør bruke lenger... 5368781[/snapback] Loke betyr jo "Lost" / "tett" / "tett i pappen" på "sleng" det også, "Å loke rundt i ørska" f.eks. Jeg hadde sikkert likt norrøne navn bedre hvis ikke det hadde vært for at de 2 værste bøllene på barne/ungdomsskolen, som mobbet alle og var bøller mot alle (ingen unslapp tro det eller ei) het Gorm og Trym. Ariel betyr sikkert noe fint/godt noe, men Ariel Sharon er et perfekt eksempel på hvordan en person/hendelse kan ødelegge "ryktet" til noe som i utgangspunktet er godt/fint (nesten som Nazistene ødela ryktet/assosiasjonene til swatzika-symbolet som betyr noe helt annet enn det nazistene og Hitler lot det symbolisere.) Endret 1. januar 2006 av Mr.Locke Lenke til kommentar
Mr.Locke Skrevet 1. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 1. januar 2006 (endret) Og du ser jo hvor godt likt han er.. Og her i norge blir det nok bare dumt 5368732[/snapback] Tror neppe hvor lite godt likt han er har noe som helst med navnet hans å gjøre. Personlig forbinder jeg "Ariel" med det vaskemiddelet med (nesten?) samme navn med den virvel-logoen. Sikkert fint navn, men har personlige assosiasjoner (hater Ariel Sharon selv desverre) til navnet som gjør at det neppe blir førstevalget. Endret 1. januar 2006 av Mr.Locke Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 1. januar 2006 Del Skrevet 1. januar 2006 Alexander, Lars, Joakim, Lysander Marianne, Ane Linn, Trine, Linda Bare ikke gi barnet navn som Johnny, Roger, Roy, Ronny, Tanya eller lignende som sikrer fremtidige fengselsopphold. Lenke til kommentar
CFD Skrevet 2. januar 2006 Del Skrevet 2. januar 2006 Velg noe som kan brukes over hele verden. William er et godt valg. Eller Christian ,men da kan man være forbredt på at man får endel vitser: "Christian? Not a muslim huh?".. Det er en gjennganger hver gang jeg er i utlandet Lenke til kommentar
Equerm Skrevet 2. januar 2006 Del Skrevet 2. januar 2006 Ikke noe med æ, ø eller å. Jeg heter selv Bjørn og det blir ofte bil Bjorn noe som irriterer meg noe sinnsykt Lenke til kommentar
dabear Skrevet 2. januar 2006 Del Skrevet 2. januar 2006 (endret) Equerm: ikke diss navn med æ,ø eller å i seg Tonje, Malin, Kathrine og Torstein, Bjørn, Peder er navn som er fine Endret 2. januar 2006 av dabear Lenke til kommentar
Equerm Skrevet 2. januar 2006 Del Skrevet 2. januar 2006 Equerm: ikke diss navn med æ,ø eller å i seg 5370029[/snapback] Hehe, det er ikke jeg som gjør det, det er de landenene som ikke har ø æ eller å i alfabetet. Grusomt irriterende når du må skrive o isteden for ø Lenke til kommentar
Drunken_Master Skrevet 2. januar 2006 Del Skrevet 2. januar 2006 Mange rare navn her, kan komme med forslaget Ole Brum Du må bare finne et navn du syntes er fint, eller spennende... Kanskje få navn etter noen i familien? Men blir det jente vil jeg foreslå Stine <3 Alltid likt det navnet jeg da... Lenke til kommentar
ovinn Skrevet 2. januar 2006 Del Skrevet 2. januar 2006 seriøst og akseptabelt / vanlig / fint fornavn: Øyvind 5278943[/snapback] Min favoritt! Heter Øyvind selv Lenke til kommentar
Drunken_Master Skrevet 2. januar 2006 Del Skrevet 2. januar 2006 Kan jo like gjerne bare forslå navnet mitt da. Veldig begeistret for det er jeg ikke. Men liker det bare mere å mere egentlig Ole-Andrè Lenke til kommentar
Luv Skrevet 6. januar 2006 Del Skrevet 6. januar 2006 (endret) ................ Endret 11. januar 2006 av dD. Lenke til kommentar
Sneakerholic Skrevet 6. januar 2006 Del Skrevet 6. januar 2006 Mobbing kan knekke barn i tidlig alder, hva med å ikke bruke navnet offisielt og heller vente til han/hun er gammel nok til å velge selv? Virker likevel som du har bestemt deg, bare tenkte jeg skulle gi mine 10 cents. Det blir litt kjipt når ungen hver dag kommer hjem fra skolen med underbuksene tredd utapå buksene... Lenke til kommentar
VegardStr Skrevet 6. januar 2006 Del Skrevet 6. januar 2006 Vegard =) de fungere helt fint Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 6. januar 2006 Del Skrevet 6. januar 2006 (endret) *småfrekk* 5395014[/snapback] *småfrekk* 5395205[/snapback] Er det noe vits i å bli frekke da? Jeg har ikke sagt jeg ville mobba han, jeg har sagt det ville vært et mulig "mobbe-element" for en mobber. Trådstarter har jo sagt han ikke har planer om å endre Kal-El-delen, og da synes jeg ikke det er riktig å bare lage tullesvar om det. Gi da noen skikkelige navn heller EDIT: Nå når jeg har hørt navnet så mange ganger begynner jeg faktisk å bli vandt med tanken at en person kunne hatt det som navn, Ikke det værste navnet man kan ha liksom. Endret 6. januar 2006 av Slettet+6132 Lenke til kommentar
Vorpal Skrevet 6. januar 2006 Del Skrevet 6. januar 2006 Gutt: Cloud, Squall, Sephiroth eller Zack (*kremt* Final Fantasy *kremt*) Ellers er Gabriel et fint navn. Eller ta navnet mitt David... Som jeg da ikke liker. Ellers er jo Knut et fint navn. Jente: Tifa, Aeris(Aerith), Rinoa (hehe..). Ellers så kunne du tatt orginalen Andrea.. Evt Laila... Ellers så kaller du denne vakkre skapningen "Vorpal"! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg