Mr.Locke Skrevet 10. desember 2005 Del Skrevet 10. desember 2005 Hei, om ca 5 mnd. blir jeg pappa, og selvom jeg ikke har noen spesiell preferanse om jent/gutt har både samboer og jeg en sterk følelse av at det kommer til å bli en gutt. Begge har drømt mye (biologisk påvirkning? / mind-over-matter? om natten at det blir gutt. Hvis det blir jente har samboer allerede noen forslag, hvis det blir gutt derimot ville det vært kjekt hvis dere kommer med mange lure forslag til fornavn. Etternavnet begynner på "M", og mellomnavnet har vi allerede bestemt til "Kal El", så vi mangler bare et fornavn, kan gjerne skille seg ut positivt, men skal være et seriøst og akseptabelt / vanlig / fint fornavn. Har selv vurdert Marius, Dennis, Daniel og et par andre navn. Kom gjerne med mange forslag! Takk! Lenke til kommentar
sofarot Skrevet 10. desember 2005 Del Skrevet 10. desember 2005 Hva med noe så gammelnorskt og kult som Torgeir? Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 10. desember 2005 Del Skrevet 10. desember 2005 Preben, William eller Wilhelm. Synes det er koselige navn. Lenke til kommentar
Gene Skrevet 10. desember 2005 Del Skrevet 10. desember 2005 Frank! Petter! Scott! Nils! Per! Morten! Truls! Bjarte! Birk! Sammy! Jim! Karl! Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 10. desember 2005 Del Skrevet 10. desember 2005 Petter, Tor, Odin, Snorre, Christian, Jesper, Martin, Ownzor (haha), Hans Petter , Aksel.. kommer ikke på flere!! Norønske navn er en garantert hit Lenke til kommentar
Svein_Jarle Skrevet 10. desember 2005 Del Skrevet 10. desember 2005 Kal El?? Særriøst?? det er nørdete deluxe!! er du Jor El, da? Svein Jarle er et fint navn;) Lenke til kommentar
Share the pain Skrevet 10. desember 2005 Del Skrevet 10. desember 2005 seriøst og akseptabelt / vanlig / fint fornavn: Øyvind Lenke til kommentar
argomara Skrevet 10. desember 2005 Del Skrevet 10. desember 2005 Karsten Beate? 2 in 1 lissom... Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 10. desember 2005 Del Skrevet 10. desember 2005 Hjerteslagene på ultralyden gir et innblikk om det er gutt eller jente. Adrian, Espen, Sander, Oliver... Lenke til kommentar
Prytz. Skrevet 10. desember 2005 Del Skrevet 10. desember 2005 (endret) 1: Kall guttungen noe NORMALT.. mulig dere syns dere er kreative og flinke når barnet blir født, men når lille "Kurt-Dennis" er tenåring er ikke det fullt så fett lenger.. PRØV å unngå dobbeltnavn.. blir sjeldent bra ^^ 2: Mellomnavnet "Kal El" er vel ikke helt 100%? Høres mer ut som en type krydder enn noe annet. Kal El ligner dessuten meget på kanel og kamel.. så det kan bli en mobbefull oppvekst Endret 10. desember 2005 av The_Prytzinator Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 10. desember 2005 Del Skrevet 10. desember 2005 Vil du ha vanlige navn eller noe mer unikt. Hva er forslaget hvis det blir jente? det kan være en ledetråd Lenke til kommentar
wazzza Skrevet 10. desember 2005 Del Skrevet 10. desember 2005 Jølle-Gregor, Atle Jonny, Ingull... Eller et kraftig norrønt navn. Lillebroren min heter Torgeir.... Lenke til kommentar
Bimmelom Skrevet 10. desember 2005 Del Skrevet 10. desember 2005 Gutt: Christer Jørgen Stian Torgrim Håvard Henning Jente: Linn <3 Ida Linda Lene Karin Amalie Malie Malin Lenke til kommentar
lperik Skrevet 10. desember 2005 Del Skrevet 10. desember 2005 Petter er fint navn! Lenke til kommentar
Litejk Skrevet 10. desember 2005 Del Skrevet 10. desember 2005 (endret) Gut:Tormod, Tor, Fredrik, Kjartan, Martin , Karius, Bartus, Solan, Ludvig, Harald, Olav, Håkon, Arne, Christian, Sigurd Jente:Anna, Anne Marie , Guro, Marit, Maritha , Karen, Inger,Maria, Ingrid,Victoria,Elisabeth, Det er noen navn jeg liker, jeg tror viss jeg får viljen min skal sønnen min hete Tor Dattera mi skal klart hete Victoria Endret 10. desember 2005 av Litejk Lenke til kommentar
fxwz Skrevet 10. desember 2005 Del Skrevet 10. desember 2005 Nicolas Cage ga vel hans barn navnet Kal-El Men uansett, velger du og ta med det navnet, så må vel det være ett navn som bare er tilstede, i tilfelle det kan bli ett mobbeobjekt i fremtiden(kanskje, kanskje ikke) Sverre Tobias er fint navn:) Lenke til kommentar
Juleniss1 Skrevet 10. desember 2005 Del Skrevet 10. desember 2005 Å kalle opp barnet etter en besteforelder eller lignende er alltid en slager Lenke til kommentar
Andy_12 Skrevet 10. desember 2005 Del Skrevet 10. desember 2005 (endret) Syns forslagene til stine var bra Edit: Vil bare si at dere ikke burde kalle barnet noe veldig spessielt. Slår ikke så godt ann i ungdomstiden. Endret 10. desember 2005 av Andy_12 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg