mattjin Skrevet 10. desember 2005 Del Skrevet 10. desember 2005 (endret) Heisann. jeg har et lite noob spørsmål. Går det ann å bygge en ny 939 pc i et gammelt p3 kabinett? det er vel ikke noe forskjell invendig? takker for svar Endret 10. desember 2005 av mattjin Lenke til kommentar
Computerwolf Skrevet 10. desember 2005 Del Skrevet 10. desember 2005 Dert kommer an på hvordan kabinettet er bygd opp, hvis det er et ATX kabinett burde det gå! Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 10. desember 2005 Del Skrevet 10. desember 2005 hvorfor ikke slenge på et par smålapper til og få et greit kabinett ? Lenke til kommentar
persistent Skrevet 10. desember 2005 Del Skrevet 10. desember 2005 Ikke noe problem. Kjører selv en 754 i et P3 kabinett, gmlt. REC kabinett med god plass. Tut og kjør - gjenbruk er kjekt Lenke til kommentar
mattjin Skrevet 11. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 11. desember 2005 Dert kommer an på hvordan kabinettet er bygd opp, hvis det er et ATX kabinett burde det gå! 5278851[/snapback] kabinettet er et miditower. toror at det er et ATX kabinett. hvorfor ikke slenge på et par smålapper til og få et greit kabinett ? 5279007[/snapback] det er fordi jeg har et VELDIG stramt budsjett Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 11. desember 2005 Del Skrevet 11. desember 2005 Dert kommer an på hvordan kabinettet er bygd opp, hvis det er et ATX kabinett burde det gå! 5278851[/snapback] kabinettet er et miditower. toror at det er et ATX kabinett. hvorfor ikke slenge på et par smålapper til og få et greit kabinett ? 5279007[/snapback] det er fordi jeg har et VELDIG stramt budsjett 5280365[/snapback] da er det bare å kjøre på da Lenke til kommentar
Svein_Jarle Skrevet 11. desember 2005 Del Skrevet 11. desember 2005 skal gjøre det samme sjøl om en stund... Kult å dra på LAN med den råeste maskinen i det sløveste kabinettet! Lenke til kommentar
vitamin2 Skrevet 14. desember 2005 Del Skrevet 14. desember 2005 Eh.. et nytt kabinett koster nesten ingenting idag. Bare se på SHG V35 Case, Micro-ATX, med 350Watt PSU til 316,- Har nettopp bygd min pc inni denne og har kun positive tilbakemeldinger. Lenke til kommentar
Tomzern Skrevet 27. desember 2005 Del Skrevet 27. desember 2005 hvis P3 kabinettet er veldig trangt inni, for eksempel at PSU står på høykant og dekker over øverste del av hovedkortet, så vil det lett bli for varmt, eller for liten plass for prosessorvifte...Derimot hvis PSU står montert liggende over hovedkort så burde det gå helt fint å bygge 939 i kabinettet, selvfølgelig forutsatt at det er ATX-standard Mvh tomzern Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå