A_S Skrevet 10. desember 2005 Del Skrevet 10. desember 2005 (endret) Hei. Lurer på om noen har hvert borti følgende problem: Maskinen min slår seg plutselig av og starter på nytt,så kommer det opp blåskjerm så starter den på nytt igjen og sånn fortsetter den. Prøvde og starte i sikkerhetsmodus og ta virusskann for tenkte om det var virus så gjorde dette,men 1 minutt etter jeg startet virusskann i sikkerhetsmodus starter den på nytt igjen med blåskjerm og fortsetter slik. (kjører windows xp pro) Kan noen hjelpe meg med dette? Endret 10. desember 2005 av A_S Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 10. desember 2005 Del Skrevet 10. desember 2005 Kan du liste opp maskinvaren? Hvordan oppstod problemet? Lenke til kommentar
Vizla Skrevet 10. desember 2005 Del Skrevet 10. desember 2005 (endret) Skjekk i BIOS om spenningen på 3v/5v/12v. ( Dette er ikke akuratt no særlig load men, kan kansje gi en pekepinn. ) Og hvis du har muligheten: Test med annen RAM Endret 10. desember 2005 av Vizla Lenke til kommentar
A_S Skrevet 11. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 11. desember 2005 Fant ut av problemet,var skjermkortdriverne som var årsaken. Måtte legge inn nye drivere. Takk for hjelpen ivertfall Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå