Gå til innhold
🎄🎅❄️God Jul og Godt Nyttår fra alle oss i Diskusjon.no ×

hjelp til kort film! (action)

rstange

Anbefalte innlegg

Hei!

Har inngått ett vedde mål med noen kompiser iklassen om hvem som kan lage den beste kortfilmen. Vi er delt inn i to lag, og vi skal lage en kortfilm på 5-15min. Sjanger er action. Vi gjør dette bare for morro skyld da :D

Nå sitter jeg nå her å funderer på hvordan vi skal lage denne filmen, vanligvis filmer vi bare og finner opp underveis. Det blir jo ikke altid like bra da! Siden vi ikke har noen historie å gå etter! Så denne gangen skal vi skrive ett manus! Men jeg trenger hjelp til en historie vi kan skrive manus av! Noen som har forslag? Trenger alt av hjelp vi kan få! :) Så lenge det er seriøse forslag da!

PLIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIS :innocent:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Men tenk så stas det er å se en film i ettertid hvor du har kommet på idéen ene og alene.. Sånn er det med mine filmer.. det er kjempegøy å se filmene jeg selv har utviklet idéen til...

5279077[/snapback]

hehe... jodajoda! er stortsett det vi gjør, men vi finner på det meste mens vi filmer :-P

dessuten er jeg ikke ute etter noe ferdig skrevet, bare en historie vi kan gå etter... en idè... f.eks: Lille John som skal redde verden fra farlige Jonny, som planlegger å sprenge jorda med en atombombe! ;-)

Altså, bare en historie vi kan bygge en film på!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...