Gå til innhold

hjelp til kort film! (action)

rstange

Anbefalte innlegg

Hei!

Har inngått ett vedde mål med noen kompiser iklassen om hvem som kan lage den beste kortfilmen. Vi er delt inn i to lag, og vi skal lage en kortfilm på 5-15min. Sjanger er action. Vi gjør dette bare for morro skyld da :D

Nå sitter jeg nå her å funderer på hvordan vi skal lage denne filmen, vanligvis filmer vi bare og finner opp underveis. Det blir jo ikke altid like bra da! Siden vi ikke har noen historie å gå etter! Så denne gangen skal vi skrive ett manus! Men jeg trenger hjelp til en historie vi kan skrive manus av! Noen som har forslag? Trenger alt av hjelp vi kan få! :) Så lenge det er seriøse forslag da!

PLIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIS :innocent:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Men tenk så stas det er å se en film i ettertid hvor du har kommet på idéen ene og alene.. Sånn er det med mine filmer.. det er kjempegøy å se filmene jeg selv har utviklet idéen til...

5279077[/snapback]

hehe... jodajoda! er stortsett det vi gjør, men vi finner på det meste mens vi filmer :-P

dessuten er jeg ikke ute etter noe ferdig skrevet, bare en historie vi kan gå etter... en idè... f.eks: Lille John som skal redde verden fra farlige Jonny, som planlegger å sprenge jorda med en atombombe! ;-)

Altså, bare en historie vi kan bygge en film på!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...