sony123 Skrevet 10. desember 2005 Del Skrevet 10. desember 2005 hei, har ett mystisk problem på pcen, windows rapporterer at en fil er skadet, el mangler: Windows kan ikke starte fordi denne filen mangler eller er skadet: \windows\system32\config\system hva er galt, å lar dette seg fikse uten en clean install? Noen som har vært borti dette? Lenke til kommentar
knutivarr Skrevet 10. desember 2005 Del Skrevet 10. desember 2005 Googlet litt og fant dette. Håper det hjalp. Lenke til kommentar
sony123 Skrevet 10. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 10. desember 2005 Googlet litt og fant dette. Håper det hjalp. 5278526[/snapback] Takk for kjapp tilbakemelding=) Det ser ut som det er løsningen for meg, men jeg har en OEM installasjon. Kan jeg bruke denne da? Lenke til kommentar
knutivarr Skrevet 10. desember 2005 Del Skrevet 10. desember 2005 Ser ikke sånn ut ettersom det står "Warning Do not use the procedure that is described in this article if your computer has an OEM-installed operating system." Kanskje det finnes et eller annet menyvalg under booting for reparering av Windows-installasjonen? Lenke til kommentar
sony123 Skrevet 10. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 10. desember 2005 Ser ikke sånn ut ettersom det står "Warning Do not use the procedure that is described in this article if your computer has an OEM-installed operating system." Kanskje det finnes et eller annet menyvalg under booting for reparering av Windows-installasjonen? 5278587[/snapback] Ikke som jeg har fått med meg, oppstarten og valgene er akkurat samme som på den andre maskinen min, retail utgaven av XP pro. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå