ashwa Skrevet 10. desember 2005 Del Skrevet 10. desember 2005 (endret) Halla, lurte bare på om det var en del eve online spillere her til lands, serlig nå med den nye og ganske imponerende add-on'en som releases nå. Hvis det er, har dere kommet over noen norske Corporations? har tenkt å begynne selv nå, men hadde vert morro å spille med andre nordmenn er litt lei wow barnehagen nå, på tide med litt seriøst mmorpg, samt mer tid til det virkelige liv. så hvis det er noen der ute så svar gjerne Endret 10. desember 2005 av ashwa Lenke til kommentar
clario Skrevet 10. desember 2005 Del Skrevet 10. desember 2005 Spiller ikke, men har hørt om det tidligere. Virker ganske tøft i grunn, tror du at du hadde gidda å lasta opp noen bilder fra in-game ? Lenke til kommentar
StarGazer Skrevet 10. desember 2005 Del Skrevet 10. desember 2005 Hvilken addon snakker du om?Er noen måneder siden jeg slutta og spille, 2 år ble nok. Men kommer nok tilbake igjen ja. EvE er en fantastisk mmo, men passer nok ikke for folk som liker at alt ligger tilrettelagt foran deg. Finnes ingen quest som tar deg til makslvl og du er ikke nødt til å følge i samme sporet som tusener har gjort før deg. I EvE er det du som bestemmer hva du vil gjøre, og hva målene dine skal være. Vet ikke om det er noen helnorske selskap nå, men du kan jo høre på norge kanalen der. Lenke til kommentar
ashwa Skrevet 11. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 11. desember 2005 Hehe, kan ikke poste ingame screens men stikk på www.eve-online.com å titt, mye eyecandy der anng. addon'en så er det Red moon rising. massevis av nytt stoff i den, Carriers, Motherships og Titans kommer men det er jo enorme skip som kun store corps. eller allianser har råd til. masse nye tech2 skip og mere mining stash. stor endring på drones, ny sub-rase til hver av lagene med forskjellige spesialiteter, syns de ser litt for gode ut jeg, men time will tell. det er egentlig for mye for meg å liste opp her men sjekk ut hjemmesiden du og. eve begynner å bli stort nå og denne patchen kommer til å tiltrekke mange folk tenker jeg. Lenke til kommentar
Saddlefall Skrevet 11. desember 2005 Del Skrevet 11. desember 2005 Tror jeg skal begynne på igjen nå, har blitt litt lei WoW i det siste Lenke til kommentar
rivaldo Skrevet 11. desember 2005 Del Skrevet 11. desember 2005 patchen kommer den 15 desember, RED MOON RISING. Og corp, vel kan alltids oppsøke meg og mine, sjekk kanalen kva public. Lenke til kommentar
ashwa Skrevet 12. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 12. desember 2005 fint. Er kva i non allianse? Lenke til kommentar
Klorin Skrevet 12. desember 2005 Del Skrevet 12. desember 2005 (endret) Screen fra spillet:) Endret 13. desember 2005 av klorin Lenke til kommentar
Dummie Skrevet 12. desember 2005 Del Skrevet 12. desember 2005 Bra valg EVE stiller i en klasse for seg selv. Men du burde finne ut hvliken retning du vil utvikle karakteren din,deretter velge deg et corp. du vil lære mye mer ved og finne et aktivt corp. forumet på www.eve-online.com har egen rekruterings kategori. kikk innom der Jeg er medlem i et semi-norsk corp,men det er i dvalemodus for tiden. Lenke til kommentar
ashwa Skrevet 12. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 12. desember 2005 Jeg har undersøkt en masse og vet hva skip og skills jeg satser på. finnes det non skikkelig norske Corps? har sikte på å blimed i ett corp som driver med handel. innen en allianse for handel som skal starte i regi av traders lounge. men vil jo helst ha en norsk en bedre å kommunisere da med mic. samt tidspunkt å spille. non som vet om xfire har en funskjon for å finne nordmenn som spiller eve online? ser at eve støttes iaff Lenke til kommentar
rivaldo Skrevet 12. desember 2005 Del Skrevet 12. desember 2005 patchen kommer den 15 desember, RED MOON RISING. Og corp, vel kan alltids oppsøke meg og mine, sjekk kanalen kva public. 5283189[/snapback] Ja vi er i Huzzah alliance. Holder til i providence og lower domain. Lenke til kommentar
Gromle Skrevet 12. desember 2005 Del Skrevet 12. desember 2005 Hvor mye er månedsavgiften til EVE? Fant ikke noe om akkurat det på hjemmesiden. Lenke til kommentar
Dummie Skrevet 12. desember 2005 Del Skrevet 12. desember 2005 Månedsagiften på EVE er 14,95$ ca 100 kr. det blir billigere hvis man betaler for lengre perioder. Lenke til kommentar
Gromle Skrevet 12. desember 2005 Del Skrevet 12. desember 2005 Ok. Er EVE så bra som det virker? Kan det grovt sammenlignes med Elite, bare online og mye større? Lenke til kommentar
Klorin Skrevet 13. desember 2005 Del Skrevet 13. desember 2005 Ok. Er EVE så bra som det virker? Kan det grovt sammenlignes med Elite, bare online og mye større? 5287403[/snapback] Ja, akkurat som du sier.. likt Elite.. bare online og MYE større. Eneste jeg syns er litt kjedelig er all flytiden. Lenke til kommentar
Gromle Skrevet 13. desember 2005 Del Skrevet 13. desember 2005 Høres bra ut! Kanskje jeg må prøve det. Lenke til kommentar
rivaldo Skrevet 13. desember 2005 Del Skrevet 13. desember 2005 (endret) Så en hel norskt corp i går rundt der jeg holder til. Gamle karer, uavhengige. Anti pirater... snakka med han ene, virket some ok hyggelig folk. Mener de het Kaoss.. ikke helt sikker kan sjekke litt senere. Hvis man er helt fersk er det muligens ikke noe å bli med oss. Vi kjører krig med Ushra'Khan alliansen for tiden(de erklærte på oss, vi gjorde den mutual ). Det kan fort ødelegge spille opplevelsen og daue hele tiden. Endret 13. desember 2005 av rivaldo Lenke til kommentar
ashwa Skrevet 13. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 13. desember 2005 hmm sålangt virker tror jeg vi har da delvis norske corps: Kaoss Northern intelligence Kongsberg vaapenindustri amarr det er vel de jeg har kommet over så langt. Kan da være kjekt nok å dø så lenge du har økonomi til det. og frigattene er da ikke dyre gleder meg stort til å komme igang nå, blir nog gallente intaki på meg men lurer litt på om jeg bør starte med friggat skill lvl 4 eller masse forskjellige skills innen hull upgrades, mechanic og repair systems. får vel disse skillsa av corpsa uansett eller? Lenke til kommentar
clario Skrevet 13. desember 2005 Del Skrevet 13. desember 2005 Kan noen forklare i grove sett hva Eve går ut på hvis d ikke er quest osv .. ? Lenke til kommentar
Brighto Skrevet 13. desember 2005 Del Skrevet 13. desember 2005 Her er alt det nye i Red Moon Rising: http://myeve.eve-online.com/updates/patchn...p?sid=860667181 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå