dinosauren Skrevet 10. desember 2005 Del Skrevet 10. desember 2005 (endret) jeg har en dvd/cd leser/brenner som plutselig ikke leser cder lengre.Når jeg putter en 700mb cd inni skjer det ingenting. Det kommer bare mye støy fra cd-rommet. Jeg prøver å gå inn på min data maskin of trykke på cd/dvd stasjonen, men det kommer bare opp at min data maskin svarer ikke! Er det noen som har peiling på hvordan jeg løser dette? håper jeg har postet under riktig emne! Endret 10. desember 2005 av dinosauren Lenke til kommentar
PerB Skrevet 10. desember 2005 Del Skrevet 10. desember 2005 Burde være under lagringsmedia. Har det fingeravtrykk eller riper, evt skader i det reflekterende belegget på CD-platen? Har du satt den korrekt i leseren? Lenke til kommentar
dinosauren Skrevet 10. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 10. desember 2005 Har brukt helt nye cder og vanlige gamle. funka ikke Har bare en leser Lenke til kommentar
PerB Skrevet 10. desember 2005 Del Skrevet 10. desember 2005 Det ligger data på CDene? Hvis Ja vil jeg forsøkt å fjerne driverne for deretter å legge dem inn på nytt. Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 10. desember 2005 Del Skrevet 10. desember 2005 Feilpostet. Flyttes Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå