Gå til innhold

248 mb i stedet for 256 lol ?


gamerman

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

tror det, for når et spill/program begynner å regne ut sånt så bruker den litt av det den regner ut av til å regne ut til! ... ble litt rotete, menn!

 

er ikke helt sikker, men det er min teori, da, for jeg opplever ofte sånt i spill & lignende

Lenke til kommentar
tror det, for når et spill/program begynner å regne ut sånt så bruker den litt av det den regner ut av til å regne ut til! ... ble litt rotete, menn!

 

er ikke helt sikker, men det er min teori, da, for jeg opplever ofte sånt i spill & lignende

5278480[/snapback]

 

 

Ok , nå som vi er i gang så kan jeg ta en liten offtopic :

 

https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=507925&hl=

 

Har spurt en kar som har veldig peiling og han får det på noen spill med sitt ATI kort også.

Lenke til kommentar
Det kan være det står ledig teksturminne og det er totalt minne minus framebuffer (?).

Så om du har oppløsning på 1600x1200 32 bit så kan vel det nærme seg de 18 MB du mangler.

5278668[/snapback]

 

 

Kanskje det ja ...

 

Har det noe å si om jeg bruker WindowsBlind05 også da ?

 

 

PS : hadde vært fint om noen sjekker den andre topicen min også :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...