Poldi Skrevet 10. desember 2005 Del Skrevet 10. desember 2005 Hallo'n der ute...... Når eg strarter Xp Prof. og kommer til da "bilde" der ein kan velge bruker står det bak mitt brukernavn " Du har 44 uleste E-poster ( *****@hotmail.com ) "... Årsaken er at noen kompiser har vært inne på min bruker for å sjekke MSN'n deres...Det er deres uleste mailer eg får opp på min bruker , men eg kan jo ikkje gå inn å lese dere mailer.... Slettet Msn fra pc'n uten at da hjalp.... Noken som har ein ide på hvordan eg kan bli kvitt problemet.... Lenke til kommentar
El Matador Skrevet 10. desember 2005 Del Skrevet 10. desember 2005 De forsvinner etter en stund. Lenke til kommentar
TB9 Skrevet 10. desember 2005 Del Skrevet 10. desember 2005 kan sjekke i kontrollpanel/brukerkontoer, velg endre brukerkontoen din og se hvilken adresse som står på på .NET passport. Lenke til kommentar
ttt Skrevet 10. desember 2005 Del Skrevet 10. desember 2005 Du kan bruke Tweak UI til å fjerne denne innstillinga. Lenke til kommentar
Poldi Skrevet 10. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 10. desember 2005 De forsvinner etter en stund. 5278411[/snapback] Kor lenge e ei stund ? Lenke til kommentar
El Matador Skrevet 10. desember 2005 Del Skrevet 10. desember 2005 De forsvinner etter en stund. 5278411[/snapback] Kor lenge e ei stund ? 5278648[/snapback] Det vet jeg ikke. Vet bare et de forsvinner. Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 10. desember 2005 Del Skrevet 10. desember 2005 Er det ikke den forhatte Windows messenger som er skyld i dette? Jeg synes å huske det var noe "associate the messenger acount with windows user". Kanskje det forsvinner om man slår det av. PS. Tråden er feilpostet. Den har ingenting å gjøre med "annet om hardware" så jeg flytter den til "programvare -> windows". Lenke til kommentar
Poldi Skrevet 12. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 12. desember 2005 Er det ikke den forhatte Windows messenger som er skyld i dette? Jeg synes å huske det var noe "associate the messenger acount with windows user". Jeg synes å huske det var noe "associate the messenger acount with windows user". Veit du kor eg finner det på maskinen ?? Lenke til kommentar
Mythos Skrevet 12. desember 2005 Del Skrevet 12. desember 2005 Min erfaring er at de ikke forsvinner av seg selv. Jeg pleier å rette det opp i registry en gang i blant. TweakUI kan også brukes. Her er oppskrift på bege deler: http://www.windowsitpro.com/Article/Articl...5767/25767.html Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå