Marvil Skrevet 11. desember 2005 Del Skrevet 11. desember 2005 (endret) Så G3 er jentebil..? Ikke nødvendigvis jentebil. Men Golf 2 og 3 er så typiske ungdomsbiler at det nesten er kvalmt. Og det skal legges endel kroner i de for at en med utrent øye skal kunne se at den skiller seg ut. Golf er for meg en enda kjipere bil en sølvgrå Avensis stasjonsvogn. Og all ære til de som tør velge utradisjonelt 5283141[/snapback] Joda, finnes en del av dem, men syns det er morsomt å se hvordan folk lar dem se ut.. Er vel ikke uten grunn at det er typiske ungdomsbiler. Ligger greit i pris, ser bra ut, mye styling å velge i, osv. Og så er det Volkswagen.. Til trådstarter; Tror ikke en 2,8 Corrado er veien å gå. En telefon til forsikringsselskapet bør nok få deg på andre tanker vertfall. 192 hester + liten bil + uerfaren sjåfør = dyr morro. Endret 11. desember 2005 av Marvil Lenke til kommentar
Magnum p.i. Skrevet 11. desember 2005 Del Skrevet 11. desember 2005 Jeg er ingen VAG-fan etter all dritten jeg har vært borti gjennom pappas Transporter. Så argumentet om at det er VW kan gå begge veier Men men... Corrado er jo en tøff bil, likte utseendet på den som var i annonsen her. Men kan bli dyr å eie er jeg redd. Pålarn, hvor gammel er søstra di? Er det førstebilen hu skal kjøpe seg eller har hu hatt lapp og forsikring lenge? Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 12. desember 2005 Del Skrevet 12. desember 2005 (endret) Jeg er ingen VAG-fan etter all dritten jeg har vært borti gjennom pappas Transporter. Så argumentet om at det er VW kan gå begge veier 5283480[/snapback] Hehe, tenkte meg nok at den kunne slå begge veier.. Men skal være enig i at man ikke velger VAG for å ha maksimalt med kvalitet og driftssikkerhet (ikke misforstå).. Da er det nok bedre med japsegreier, men. Endret 12. desember 2005 av Marvil Lenke til kommentar
Pålarn Skrevet 12. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 12. desember 2005 Hun er 17 år, snart 18! Hun har hatt en moped, men forsikringa der sto på pappa. Så ja, dette er første bilen hun skal ha Lenke til kommentar
underground Skrevet 12. desember 2005 Del Skrevet 12. desember 2005 Om du tenker på den corradoen så må nok søstra di ha forsikringa på pappa en stund til tenker jeg. Lenke til kommentar
Søppelsveitt Skrevet 12. desember 2005 Del Skrevet 12. desember 2005 synes at Golf godt kan være en jentebil.......rosa lakk og den er i boks Slik?; Rosa Golf 3 Den jenten som eier en sånn sak har definitivt sjangs på meg Lenke til kommentar
Eirzik Skrevet 12. desember 2005 Del Skrevet 12. desember 2005 Opel Corsa er vel hotte kvinnebiler.. har en grom en stående som skal selges snart;p Lenke til kommentar
Zagato Skrevet 12. desember 2005 Del Skrevet 12. desember 2005 Damer skal ha rød sporty biler slik som denne: http://www3.autodb.no/cgi-bin/car/detail.pl?nr=927315 eller denne: http://www.autodb.no/cgi-bin/car/detail.pl?nr=904111 Lenke til kommentar
tor_erik Skrevet 14. desember 2005 Del Skrevet 14. desember 2005 Noen forslag: - Mitsubishi Colt. Pen bil! Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 22. desember 2005 Del Skrevet 22. desember 2005 Hun er 17 år, snart 18! Hun har hatt en moped, men forsikringa der sto på pappa.Så ja, dette er første bilen hun skal ha 5284912[/snapback] ja ? man får ingen bonus på en scooter eller moped uansett da ;P Lenke til kommentar
frakk2000 Skrevet 27. desember 2005 Del Skrevet 27. desember 2005 Toyota Corolla Chic, 1.3 liter. Der har du jentebil døluxe! Bruker ca ingenting bensin, og krever ikke en fjert med teknisk innsikt for å holde gående. Perfect Lenke til kommentar
espkul Skrevet 27. desember 2005 Del Skrevet 27. desember 2005 Fatter ikke at folk gidder å kjøpe golf av en grunn... er jo ALTFOR vanlig!! og en annnen ting; det finnes penere biler... synes G3 og 2 har labert design, mens 4ern er forsåvidt grei Lenke til kommentar
<< Alex >> Skrevet 28. desember 2005 Del Skrevet 28. desember 2005 enig, golf er også forliten!! det går ikke og snu seg i den og hvis man skal kjøpe en bil så skal det vær en Mercedes! Lenke til kommentar
sofarot Skrevet 28. desember 2005 Del Skrevet 28. desember 2005 Du har misforstått alt du... Kjøp Toyota, Volvo eller Mazda. Anser dem som de mest driftsikre bilene Lenke til kommentar
<< Alex >> Skrevet 28. desember 2005 Del Skrevet 28. desember 2005 (endret) Du har misforstått alt du... Kjøp Toyota, Volvo eller Mazda. Anser dem som de mest driftsikre bilene 5346942[/snapback] alle disse bilene du snakker om laget i japan OG DE ER laget av papir, så tenk litt om hvis jeg kjører mercen min mot din toyota (for eks) d blir d samme som du slår metall mot papir (så Merc er den sikkreste bilen ) men seff. e har ikke noe imot volvo jeg, bare at jeg liker ikke utseende no offence men ok jeg stemmer på volvo da! Endret 28. desember 2005 av << Alex >> Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 28. desember 2005 Del Skrevet 28. desember 2005 Merchedes er et stort hull av rust da :o Lenke til kommentar
<< Alex >> Skrevet 28. desember 2005 Del Skrevet 28. desember 2005 Merchedes er et stort hull av rust da :o 5348389[/snapback] nesj Lenke til kommentar
frakk2000 Skrevet 28. desember 2005 Del Skrevet 28. desember 2005 Jeg har sjeeempestor japansk bil, den er sikkert større en mæsja di! *penisforlengergjeipe* Hvis det er en bil til ei Jente, og hvis ho ikke er spess bilfantast, så kjør no japansk som ikke trenger vedlikehold. Og som er billig å forsikre. Lenke til kommentar
Rebel-Rider Skrevet 28. desember 2005 Del Skrevet 28. desember 2005 Toyota camry er ikke akkurat noen "jentebil" men den er billig og forsikre og meget pålitelig http://finn.no/finn/car/object?finnkode=67...&pos=15&tot=189 Lenke til kommentar
<< Alex >> Skrevet 29. desember 2005 Del Skrevet 29. desember 2005 http://vol.no/rubrikk/vis.asp?ID=59221 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå