Pålarn Skrevet 10. desember 2005 Del Skrevet 10. desember 2005 Hei.. Søstra mi er ute etter en ungdomsbil, som passer for ei jente. (da mener jeg, IKKE noe volvo 240 osv. ) Noen som har noe tips, evt. link til en bil? (ferdig stylet) Pris skal ligge på MAKS 50.000 Mvh. Lenke til kommentar
underground Skrevet 10. desember 2005 Del Skrevet 10. desember 2005 (endret) Toyota MR2 Hva med denne? Er jo noen år gammel denne her. Finnes endel andre nyere biler til samme pris. Nissan micra, opel corsa osv. Endret 10. desember 2005 av underground Lenke til kommentar
Zagato Skrevet 10. desember 2005 Del Skrevet 10. desember 2005 Vi skal selge en søt Chevrolet Matiz, men det blir litt mer enn 50 000. Den går for 70 000, og da er det mye nye deler på den. Lenke til kommentar
RBXtremos Skrevet 10. desember 2005 Del Skrevet 10. desember 2005 Du kunne jo valgt en VW Golf 3, meget fin bil Spes til jenter å sånt.. Sporty look når ei jente kjører sånne biler.. Eller kanskje Toyota Corolla.. Hvis du har lyst på en ganske sportslig bil så kunne kanskje en peugeot være tingen for deg.. Alt dette er opp til deg, men hvis du kunne spesifere hva mer du er ute etter, finnes jo utallige mange "jentebiler", selv om alle biler kan kjøres av alle da Men vil du ha en bil som er økonomisk, lett å fikse på.. Billige deler osv, så er det nok japanske biler... Et eksempel er Honda Civic.. Den korte typen med 3-dører har jeg sett veldig mange jenter kjøre. Det er så fint Grrr! Lenke til kommentar
sofarot Skrevet 10. desember 2005 Del Skrevet 10. desember 2005 http://www.finn.no/finn/car/object?finnkod...409&pos=1&tot=1 Lenke til kommentar
Magnum p.i. Skrevet 11. desember 2005 Del Skrevet 11. desember 2005 Noen forslag: - Mitsubishi Colt. - Honda Crx DelSol. - Mazda MX3. - Nissan Almera. - Fiat Brava. Lenke til kommentar
Søppelsveitt Skrevet 11. desember 2005 Del Skrevet 11. desember 2005 synes at Golf godt kan være en jentebil.......rosa lakk og den er i boks Lenke til kommentar
Magnum p.i. Skrevet 11. desember 2005 Del Skrevet 11. desember 2005 Du kan jo ikke snu deg rundt uten å se en Golf på gata da. Vær litt kreativ... Lenke til kommentar
Søppelsveitt Skrevet 11. desember 2005 Del Skrevet 11. desember 2005 Du kan jo ikke snu deg rundt uten å se en Golf på gata da. Vær litt kreativ... 5279746[/snapback] for 50k?...... Lenke til kommentar
Magnum p.i. Skrevet 11. desember 2005 Del Skrevet 11. desember 2005 (endret) Har du sett Fiaten jeg fant? Den ser endel bedre ut enn en 50 000 kroners Golf spør du meg. Bare sier at det er mer å velge mellom her i verden enn Golf 3 til jentene og Bmw 3-serie til guttene. Endret 11. desember 2005 av walter_melon Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 11. desember 2005 Del Skrevet 11. desember 2005 Skal ho ha ein ferdig styla bil til 50k blir den enten liten eller gammal. Eg ville heller brukt pengar på motor, kvalitet og ein nyare årsmodell. Kva er ho ute etter egentlig? Lenke til kommentar
Pålarn Skrevet 11. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 11. desember 2005 Skal ho ha ein ferdig styla bil til 50k blir den enten liten eller gammal. Eg ville heller brukt pengar på motor, kvalitet og ein nyare årsmodell. Kva er ho ute etter egentlig? 5279779[/snapback] Takker for alle svar som har kommet inn.. Hun er vel mest ute etter en rå bil. Hun trenger ikke så mye motor Bare det er litt gromlyd aka Pottetrimming Fint om det er en bil, som det ikke går sund så mye på, så jeg slepper å stå å mekke for hun hele tiden Sitter å leter litt på finn.no og autodb.no nå Lenke til kommentar
underground Skrevet 11. desember 2005 Del Skrevet 11. desember 2005 (endret) Den hondaen som walter_melon linka til var jo veldig fin. Endret 11. desember 2005 av underground Lenke til kommentar
Pluggen Skrevet 11. desember 2005 Del Skrevet 11. desember 2005 Lurer på om det er den en kamerat av meg hadde tidligere... Ligna veldig på interiøret og vinga Fin bil da! Lenke til kommentar
trondbue Skrevet 11. desember 2005 Del Skrevet 11. desember 2005 Synes den Fiaten walter_melon linka til var veldig fin! Hadde nok gått for den jeg hvis jeg hadde vært på jakt etter noe lignende, billig var den jo også. Vurderte faktisk Fiat som den når jeg skulle kjøpe bil, men ville ha 4 dører, og 80 hk blir litt for lite synes jeg. Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 11. desember 2005 Del Skrevet 11. desember 2005 (endret) Noen forslag: Fiat Brava. 5279670[/snapback] Det der er en Bravo, ikke en Brava.. Bravo er igrunn pene biler det, dersom man legger litt kroner i utseendet på dem. Ellers ser dem ut som vanlige italienske småbiler, dvs ikke all verden. Vurderte selv en Bravo når jeg skulle ha bil, dog en fabrikkstylet demobil fra Fiat med pent utseende og stor stereo.. synes at Golf godt kan være en jentebil.......rosa lakk og den er i boks Slik?; Rosa Golf 3 Du kan jo ikke snu deg rundt uten å se en Golf på gata da. Vær litt kreativ... Tja, forsåvidt sant nok, men det skal ikke all verdens til for å få den til å skille seg litt ut fra mengden.. Bare sier at det er mer å velge mellom her i verden enn Golf 3 til jentene Så G3 er jentebil..? Skulle jeg valgt noen av dem fra lista til WM, hadde det nok blitt CRXen, evt Bravoen.. Litt usikker på den vinga på CRXen, men sikkert mange som liker den, og den går sikkert jævli mye fortere med den på.. Endret 11. desember 2005 av Marvil Lenke til kommentar
Pålarn Skrevet 11. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 11. desember 2005 Takker for alle fine svar Har faktisk funnet noen råe Golf Corrado. Hva med denne? Om jeg ikke tar helt feil, så går vel detta fremover? hehe Lenke til kommentar
Magnum p.i. Skrevet 11. desember 2005 Del Skrevet 11. desember 2005 Så G3 er jentebil..? Ikke nødvendigvis jentebil. Men Golf 2 og 3 er så typiske ungdomsbiler at det nesten er kvalmt. Og det skal legges endel kroner i de for at en med utrent øye skal kunne se at den skiller seg ut. Golf er for meg en enda kjipere bil en sølvgrå Avensis stasjonsvogn. Og all ære til de som tør velge utradisjonelt Lenke til kommentar
morten2101 Skrevet 11. desember 2005 Del Skrevet 11. desember 2005 Hva med å strekke seg til 60.000 da? MX-5 Lite og sprek cab. Minimalt med feil. Billig forsikring. RWD. Morten Lenke til kommentar
Johnx Skrevet 11. desember 2005 Del Skrevet 11. desember 2005 Takker for alle fine svar Har faktisk funnet noen råe Golf Corrado. Hva med denne? Om jeg ikke tar helt feil, så går vel detta fremover? hehe 5283053[/snapback] Jeg mener den har gått for langt, du bør finne noen som har gått under 160 000 km. Tror også motor størrelsen der er for stor, dvs. det blir dyrt med forsikring, og konebilen skal vel ikke akkurat være nå monster bil. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå