Jørgen Sørheim Skrevet 3. september 2002 Del Skrevet 3. september 2002 har bestilt følgende kombinasjon fra 3dfxcool.no .. lurer på om noen har erfaringer med noen av blokkene. de skriver "Våre Magnum vannkjølingssett har i alle tester blit kåret til en klar vinner, og nå kan vi også tilby GPU og NB blokker i denne serien. Prisen er høy, men dette er også det beste på markedet. Begge kjølere kommer med 10mm nipler." fett nok det, men jeg finner ingen tester.. forøvrig gleder jeg meg som en unge. *hopp, hopp* Lenke til kommentar
Petteram Skrevet 3. september 2002 Del Skrevet 3. september 2002 Hvis du søker etter Magnum 390 finner du mange tester. Magnum 462 for p4 er fremdeles ganske ny. Forskjellen på dem er selve topplokket på blokken. Inni er de like (maze, eller spiraldesign om du vil).Jeg har selv Magnum 390 blokken sammen med en Blackice extreme raddis og en Aquabee UP300. kjøler meget bra selv med vifta på 7volt. Kjøpte nettopp en blokk til for å ha en i reserve. Demonterte den for å sjekke innsiden og fant ut at bunnen godt kunne høvles av litt. Har levert den til en kompis som har et mekanisk verksted og kommer til å halvere tykkelsen på bunnen (fra 4 til 2mm) i tillegg har jeg gjenget opp hullene til nipplene til 1/4" gjenger slik at jeg kan skru på 12mm slangenippler. Det er også mulig at jeg "rubber" vannkanalene litt for å lage mer turbulens. Alt for å senke tempen en grad eller to. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå