bekkelund Skrevet 10. desember 2005 Del Skrevet 10. desember 2005 Hei! Jeg har en Amitech Freenote 5202 med integrert lydkort. Nå har jeg brukt Recovery CD og så lagt inn iTunes for å høre på min musikk. Problemet er bare det at lyden forvrenger seg og blir treigere, den går saktere og man hører liksom at alt blir galt. Spørsmålet mitt er da: hva er galt? Kjører; Windows XP Home Edition SP2 P4 M 1,7GHZ 512 ram Alle driverene er lagt inn og/eller reinstallert. Hadde ikke dette problemet før jeg formaterte, og er ganske frustrerende da jeg jobber med musikken i bakgrunnen, og ikke klarer meg uten dette. Kan også legge til at problemet IKKE ligger i iTunes, da jeg også har prøvd Winamp og WMP som avspillingsprogram. Virker nesten som at det blir for lite ressurser som gjør at lyden ikke får det den skal for å fungere optimalt. Håper på snarlig svar. Lenke til kommentar
Mr.SS Skrevet 24. juni 2006 Del Skrevet 24. juni 2006 I fare for å stenge tråden; fikset problemet? Lenke til kommentar
bekkelund Skrevet 22. mars 2015 Forfatter Del Skrevet 22. mars 2015 Det husker jeg faktisk ikke. Mener å huske at jeg fiksa det med noen andre drivere. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå