eladmir Skrevet 10. desember 2005 Del Skrevet 10. desember 2005 https://prisguiden.no/vis_handlevog...waggon_id=22226. <<<< dette er forsalget til kompisen min. og dette er forslaget mitt https://prisguiden.no/vis_handlevog...waggon_id=22153. hva synes dere? de er ca samme pris. noen forslag til forandringer ?? hvem ville du foretruket? Lenke til kommentar
StIFfmasT Skrevet 10. desember 2005 Del Skrevet 10. desember 2005 (endret) Ville ikke tatt noen av de der, jeg. edit: jeg kan sette opp det jeg ville tatt til 17k. Endret 10. desember 2005 av StIFfmasT Lenke til kommentar
eladmir Skrevet 10. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 10. desember 2005 (endret) Ville ikke tatt noen av de der, jeg. 5278301[/snapback] det var jo kontsruktivt. kan du kanskje si hvorfor ?? edit: ja det hadde hvert fint. Endret 10. desember 2005 av eladmir Lenke til kommentar
LowBalls Skrevet 10. desember 2005 Del Skrevet 10. desember 2005 ivertfall ikke ta den skjermen kompisen din satt opp, 20ms er ikke noe særlig til gaming Lenke til kommentar
eladmir Skrevet 10. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 10. desember 2005 ivertfall ikke ta den skjermen kompisen din satt opp, 20ms er ikke noe særlig til gaming 5278329[/snapback] det er "+" versionen.. den har 8 ms. Lenke til kommentar
AndyF Skrevet 10. desember 2005 Del Skrevet 10. desember 2005 er vel ikke av de med mest peiling men regner med at ditt forslag er best -bruker du 17k kan du ta en bedre prossesor -20ms på samsung sjermen de 1000 kronene du har til overs kan du bruke på kjøling eller et bra spill Lenke til kommentar
eladmir Skrevet 10. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 10. desember 2005 er vel ikke av de med mest peiling men regner med at ditt forslag er best -bruker du 17k kan du ta en bedre prossesor-20ms på samsung sjermen de 1000 kronene du har til overs kan du bruke på kjøling eller et bra spill 5278361[/snapback] hehe er faktisk 8 ms på den samsung skjermen hehe men hva syns om du om oppsettet da ? noe du ville forandret på sånn umidelbart ? eller virker det greit? Lenke til kommentar
StIFfmasT Skrevet 10. desember 2005 Del Skrevet 10. desember 2005 her er mitt forslag https://prisguiden.no/vis_handlevogn.php?waggon_id=22230 Lenke til kommentar
AndyF Skrevet 10. desember 2005 Del Skrevet 10. desember 2005 (endret) står 20ms i responstid til meg(ikke StIFfmasT sin sjerm) edit: StIFfmasT's forslag virker best Endret 10. desember 2005 av AndyF Lenke til kommentar
StIFfmasT Skrevet 10. desember 2005 Del Skrevet 10. desember 2005 (endret) Den som er i mitt forslag, har 4ms. Pcen klokker også veldig bra. Endret 10. desember 2005 av StIFfmasT Lenke til kommentar
eladmir Skrevet 10. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 10. desember 2005 (endret) her er mitt forslag https://prisguiden.no/vis_handlevogn.php?waggon_id=22230 5278381[/snapback] hmm hvorfor dyrer ram? hva er forskjellen mellom platinum og gold edition? asus a8n premium i forhold til lanparty hovedkort? hva er forskjellen? hvorfor burde jeg velge lan party? synes kanskje det skjermkortet er noe i det dyreste laget ? hva tenker du ? ser du har valgt en billigere prossesor? hvorfor holder du deg unna dual core? håper du kan enligthen me ? edit: også hørt at BenQ er en av de beste brenneren på markedet. synes ikke det er noe vits da å legge 3-400 kroner mer inn i en plextor. hører også at hitachi har endel bedre hastighet en samsung. det er hva jeg har hørt da. Endret 10. desember 2005 av eladmir Lenke til kommentar
eladmir Skrevet 10. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 10. desember 2005 står 20ms i responstid til meg(ikke StIFfmasT sin sjerm) edit: StIFfmasT's forslag virker best 5278386[/snapback] jeg hadde virkelig satt pris på konstruktvi tilbake melding her. .. men kontrsuktiv mener jeg "hvorfor" hehe greit nok at hans er best. bare lure på hvorfor han sitt forsalg er bedre en våre. Lenke til kommentar
StIFfmasT Skrevet 10. desember 2005 Del Skrevet 10. desember 2005 (endret) Ok. DFI kortene er kjent for å klokke veldig bra, hvis du engang finner ut at du skal klokke, så har du et DFI kort Rammen klokker også bedre enn den rammen du hadde valgt, ifølge andre her på forumet. Er ingen spill som støtter dualcore til dags dato, derfor har du ikke behov for det. Tok GTX kortet, fordi jeg ikke hadde brukt 17k enda. Endret 10. desember 2005 av StIFfmasT Lenke til kommentar
eladmir Skrevet 10. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 10. desember 2005 Ok. DFI kortene er kjent for å klokke veldig bra, hvis du engang finner ut at du skal klokke, så har du et DFI kort Rammen klokker også bedre enn den rammen du hadde valgt, ifølge andre her på forumet. Er ingen spill som støtter dualcore til dags dato, derfor har du ikke behov for det. Tok GTX kortet, fordi det enda var mer penger igjen å bruke 5278433[/snapback] så om jeg velger dual core. så er det like greit å velge GT kortet? er det stor ytelses forskjell? hovedgrunnen til at jeg valgte dual core. er fordi jeg jobber endel med 3d design. tror jeg kan nyte godt av det. men er selvfølgelig ikke sikker da. Lenke til kommentar
StIFfmasT Skrevet 10. desember 2005 Del Skrevet 10. desember 2005 (endret) Nei, det er ikke allverdens stor ytelses forskjell. Trur du klarer deg fint med et GT kort... Ta et gt kort og dual core Endret 10. desember 2005 av StIFfmasT Lenke til kommentar
StIFfmasT Skrevet 10. desember 2005 Del Skrevet 10. desember 2005 (endret) Test av GT/GTX kort Der ser du at det er ikke store FPS forskjellen mellom et GT og et GTX kort. Edit: Stikker ut nu, kan skjekke posten når jeg komme hjem, seinere. Håper jeg har gjort det litt enklere for deg Endret 10. desember 2005 av StIFfmasT Lenke til kommentar
eladmir Skrevet 10. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 10. desember 2005 Test av GT/GTX kort Der ser du at det er ikke store FPS forskjellen mellom et GT og et GTX kort. Edit: Stikker ut nu, kan skjekke posten når jeg komme hjem, seinere. Håper jeg har gjort det litt enklere for deg 5278452[/snapback] det har du *takke pent* Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå