Günther Skrevet 3. september 2002 Del Skrevet 3. september 2002 SO for newkids .. Lenke til kommentar
Günther Skrevet 3. september 2002 Forfatter Del Skrevet 3. september 2002 hva er so ? jeg er en newkid, kan noen forklare plz ? Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 3. september 2002 Del Skrevet 3. september 2002 Det finnes allerede. Lenke til kommentar
Günther Skrevet 3. september 2002 Forfatter Del Skrevet 3. september 2002 hvor da ? Lenke til kommentar
fondus Skrevet 3. september 2002 Del Skrevet 3. september 2002 hvor so er? hmm nei si det vet det sannelig ikke jeg :razz: Lenke til kommentar
Jannis-15 Skrevet 3. september 2002 Del Skrevet 3. september 2002 So = Siste Ordet... :smile: ippi, nå hal jei sisse ore... :razz: Lenke til kommentar
Corn Skrevet 4. september 2002 Del Skrevet 4. september 2002 Antyder jeg flaming her? "Brukeren av forumet bes om å holde en høflig tone" Jeg skjønner at du viiirkelig hater Jannis, men å poste den smilien over alt er vel å dra det litt langt? Lenke til kommentar
Günther Skrevet 4. september 2002 Forfatter Del Skrevet 4. september 2002 hva er det dere er så sure for da ? Lenke til kommentar
en mann Skrevet 5. september 2002 Del Skrevet 5. september 2002 De eier jo SO da. NewKids må holde seg ute, da de ødelegger, nei var det misleder dem? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå