Kamikazesmurf Skrevet 1. juni 2006 Del Skrevet 1. juni 2006 jetmotor til f.eks modellfly... fritt fram Lenke til kommentar
esa Skrevet 1. juni 2006 Del Skrevet 1. juni 2006 moderne nese-spray flaske? 6223268[/snapback] haha ok, hvis det er fritt fram, så har eg en annen bilde... hva er dette? esa Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 1. juni 2006 Del Skrevet 1. juni 2006 En bit hjemmelaget sprengstoff/røykbombe med lunte. Fritt frem hvis jeg vinner. Lenke til kommentar
esa Skrevet 1. juni 2006 Del Skrevet 1. juni 2006 En bit hjemmelaget sprengstoff/røykbombe med lunte. Fritt frem hvis jeg vinner. 6223414[/snapback] rett, "smoke bomb"... fritt fram? så legger eg ut den siste bilde for i dag... Hva er dette? esa Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 1. juni 2006 Del Skrevet 1. juni 2006 Det ser ut som en slikesløyfe, vridd 90 grader, med falske farger, og et vannmerke fra science & society picture library. Kanskje verdens første fargefoto eller noe sånt siden fargene er så rare? Lenke til kommentar
Goscinny Skrevet 1. juni 2006 Del Skrevet 1. juni 2006 (endret) Det ser ut som en slikesløyfe, vridd 90 grader, med falske farger, og et vannmerke fra science & society picture library. Kanskje verdens første fargefoto eller noe sånt siden fargene er så rare? 6224727[/snapback] Riktig, Simen1. [link] Var bare å søke på "10245822" som stod på bildet. Første treff på google EDIT: Det var altså verdens første fargefoto. Goscinny Endret 1. juni 2006 av Goscinny Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 1. juni 2006 Del Skrevet 1. juni 2006 Etter å ha stirret på bildet en stund så jeg plutselig at det var en sløyfe og ikke en rar bergkrystall eller noe sånt. Ny oppgave. Ingen hint ennå. Skjult tekst: (Marker innholdet i feltet for å se teksten): Lenke til kommentar
Patz Skrevet 1. juni 2006 Del Skrevet 1. juni 2006 Slike "innlegg" man bruker for å feste drev på i enkelte kabinetter? Lenke til kommentar
valentino Skrevet 1. juni 2006 Del Skrevet 1. juni 2006 Minner meg mye om slike skinner man bruker for å montere 3.5'' harddisk i plassen til en cd-rom. Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 1. juni 2006 Del Skrevet 1. juni 2006 Etter å ha stirret på bildet en stund så jeg plutselig at det var en sløyfe og ikke en rar bergkrystall eller noe sånt. Ny oppgave. Ingen hint ennå. Skjult tekst: (Marker innholdet i feltet for å se teksten): 6225476[/snapback] Brakett til harddiskoppheng? Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 1. juni 2006 Del Skrevet 1. juni 2006 Det stemmer. Patz var vel først ute, din tur. Lenke til kommentar
valentino Skrevet 1. juni 2006 Del Skrevet 1. juni 2006 Kan det være en gammel vegglampe? Lenke til kommentar
Rikky Skrevet 1. juni 2006 Del Skrevet 1. juni 2006 En dings for å sterilisere ting? Hvis det (mot formodning) er riktig er det førstemann til mølla, jeg hopper til køys. Lenke til kommentar
Ozelot Skrevet 2. juni 2006 Del Skrevet 2. juni 2006 Jeg tipper det er en gammel gass-brenner. Vi hadde noen lignende på vgs(som logisk nok så litt mer moderne ut). Lenke til kommentar
Patz Skrevet 2. juni 2006 Del Skrevet 2. juni 2006 Nei, beklager. Folk som har astma bruker ofte den samme gjenstanden i dag (i en mer moderne variant). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå