klilleng Skrevet 11. mai 2006 Del Skrevet 11. mai 2006 Hva er dette? Ønsker nøyaktig bruksområde. Lenke til kommentar
Krillekongen Skrevet 11. mai 2006 Del Skrevet 11. mai 2006 (endret) Minner om en sånn dings til en gammel automat vi hadde, sånn at man slo på en sånn knapp så spratt det ut en mynt, så skulle man få den mynten inni sånne hull, Den kan vel ikke være en slik? Endret 11. mai 2006 av BrageC Lenke til kommentar
klilleng Skrevet 11. mai 2006 Del Skrevet 11. mai 2006 (endret) Minner om en sånn dings til en gammel automat vi hadde, sånn at man slo på en sånn knapp så spratt det ut en mynt.. Den kan vel ikke være en slik? 6085711[/snapback] Er nok ikke det. Men en _viss_ likhet kan man kanskje til nød si det er. Endret 11. mai 2006 av klilleng Lenke til kommentar
kyrsjo Skrevet 11. mai 2006 Del Skrevet 11. mai 2006 Ventil til et instrument? Bah. Ta med kamera i morgen og ta bilder av morsomme ting Lenke til kommentar
Torbjørn Skrevet 11. mai 2006 Del Skrevet 11. mai 2006 det er en elektrisk dubbeditt som skyver eller trekker alt ettersom du legger strøm på spolen. mer konkret vet jeg ikke hva den pleier å brukes til. Lenke til kommentar
834HF42F242 Skrevet 11. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 11. mai 2006 Det er en del av en bussveske? Lenke til kommentar
Ozelot Skrevet 11. mai 2006 Del Skrevet 11. mai 2006 Siden det jeg hadde tenkt å si var opptatt, sier jeg sigarkutter! (selv om jeg heller tror den hører til en bussveske) Lenke til kommentar
GolfBag Skrevet 12. mai 2006 Del Skrevet 12. mai 2006 Solenoide til en elektrisk lås? Lenke til kommentar
klilleng Skrevet 12. mai 2006 Del Skrevet 12. mai 2006 (endret) Solenoide til en elektrisk lås? 6086694[/snapback] Hmm.. aner ikke hva en solenoide er for noe, men det kan jo hende det er riktig! Denne dingsen er del i mekanismen som åpner CD-spilleren på en bærbar PC .. Next! Endret 12. mai 2006 av klilleng Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 12. mai 2006 Del Skrevet 12. mai 2006 Solenoide til en elektrisk lås? 6086694[/snapback] Hmm.. aner ikke hva en solenoide er for noe, men det kan jo hende det er riktig! Denne dingsen er del i mekanismen som åpner CD-spilleren på en bærbar PC .. Next! 6086727[/snapback] Ein motor altså? Såg så merkeleg ut Lenke til kommentar
klilleng Skrevet 12. mai 2006 Del Skrevet 12. mai 2006 Solenoide til en elektrisk lås? 6086694[/snapback] Hmm.. aner ikke hva en solenoide er for noe, men det kan jo hende det er riktig! Denne dingsen er del i mekanismen som åpner CD-spilleren på en bærbar PC .. Next! 6086727[/snapback] Ein motor altså? Såg så merkeleg ut 6086953[/snapback] Nei, det er ingen motor. På bærbar-pc'er bare "klikker" cd-stasjonen ut, ikke som på vanlige pc'er. .. Kanskje litt sær ting. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 12. mai 2006 Del Skrevet 12. mai 2006 Ja, det stemmer, den spretter ut. Er ein slags avansert versjon av ein penn då Ang. solenoid, så er det ein elektrisk sak. Ledning surra rundt ei metallkjerne for å indusere magnetfelt, mest brukt som elektriske ventilar. Lenke til kommentar
GolfBag Skrevet 12. mai 2006 Del Skrevet 12. mai 2006 (endret) Dette da? 14tegn14tegn Edit: de øverste greiene der, brukes som regel hver for seg. Endret 12. mai 2006 av GolfBag Lenke til kommentar
Ozelot Skrevet 12. mai 2006 Del Skrevet 12. mai 2006 Fikk lyst til å si støtdemper når jeg så de øverste, men den nederste har ingen form for sammentrekkbar løsning. Jeg tipper det er en slags ventil av noe slag som det skal luft gjennom. Lenke til kommentar
kyrsjo Skrevet 12. mai 2006 Del Skrevet 12. mai 2006 (endret) Vet det egentlig ikke er min tur, men har et bilde jeg har veeeldig lyst til å poste EDIT: Ja jeg komprimerte det bildet til døde... Men det ser stort sett greit ut til dette formålet, gidder ikke bruke 1 MB på det... (sjekke kamerainstillinger... Det skulle vært 2MB!) Endret 12. mai 2006 av kyrsjo Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 12. mai 2006 Del Skrevet 12. mai 2006 Isolator til elektriske kablar? Lenke til kommentar
GolfBag Skrevet 12. mai 2006 Del Skrevet 12. mai 2006 Ja sånn ca. ozelot... det er ekspansjonskammer for CO2 til paintballmarkører, men du var veldig nær så du får godkjent. Kyrsjo: ser at det er en rød og en sort utgang på toppen, derfor er det enten en strømforsyning med likeretter eller en slags audio-dings. Siden den er rund kan det godt være det siste... jeg tipper et slags delefilter. Lenke til kommentar
klilleng Skrevet 12. mai 2006 Del Skrevet 12. mai 2006 Ja sånn ca. ozelot... det er ekspansjonskammer for CO2 til paintballmarkører, men du var veldig nær så du får godkjent. 6088523[/snapback] Neinei, filnavnet avslører deg. Det er doble fustasjopphengsforkoblere! Lenke til kommentar
kyrsjo Skrevet 12. mai 2006 Del Skrevet 12. mai 2006 Isolator til elektriske kablar? 6088060[/snapback] Nei. Se på forstørrelsen - det er masse elektronikk på "platene". Ja sånn ca. ozelot... det er ekspansjonskammer for CO2 til paintballmarkører, men du var veldig nær så du får godkjent. Kyrsjo: ser at det er en rød og en sort utgang på toppen, derfor er det enten en strømforsyning med likeretter eller en slags audio-dings. Siden den er rund kan det godt være det siste... jeg tipper et slags delefilter. 6088523[/snapback] Den røde og sorte hullene er, så vidt jeg vet, til strømforsyning ja. Så vidt jeg kunne se var det til å putte gode gammeldagse "bananplugger" i, av type du finner i alle slags labber. Ikke at den er til å brukes inne i en labb... Tips: platene er nesten like store som en CD. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå