Goscinny Skrevet 8. mai 2006 Del Skrevet 8. mai 2006 Du har ikke et større bilde? Lenke til kommentar
Abnegation Skrevet 8. mai 2006 Del Skrevet 8. mai 2006 Van der graaf-generator? 6065375[/snapback] Det stemmer ja! Lenke til kommentar
Goscinny Skrevet 8. mai 2006 Del Skrevet 8. mai 2006 (endret) Får vi en ny oppgave å bryne oss på, Patz? Hilsen Goscinny Endret 8. mai 2006 av Goscinny Lenke til kommentar
esa Skrevet 8. mai 2006 Del Skrevet 8. mai 2006 patz er ikke pålogget... men eg har et bilde, hvis det er lov Lenke til kommentar
esa Skrevet 8. mai 2006 Del Skrevet 8. mai 2006 eg tar det som en ja... hva er dette... esa Lenke til kommentar
Goscinny Skrevet 8. mai 2006 Del Skrevet 8. mai 2006 Det kunne likne et veldig overfladisk bilde av den nye fisjonsreaktoren. Husker ikke navnet på den for øyeblikket. Likevel er jeg helt overbevist om at dette er feil. Hilsen Goscinny Lenke til kommentar
esa Skrevet 8. mai 2006 Del Skrevet 8. mai 2006 jeg går for hyperkube. 6065895[/snapback] ja, hypercube. din tur, men hvis ingen har postet et bilde før 11.00, så er det fritt... esa Lenke til kommentar
da_weed Skrevet 8. mai 2006 Del Skrevet 8. mai 2006 jeg går for hyperkube. 6065895[/snapback] ja, hypercube. din tur, men hvis ingen har postet et bilde før 11.00, så er det fritt... esa 6065959[/snapback] Hehe, flaks for meg at jeg tilfeldigvis leste om fjerde dimensjon på wikipedia for et par dager siden. Jeg finner ikke noen utfordrende bilder i farta, så vær så god neste Lenke til kommentar
esa Skrevet 8. mai 2006 Del Skrevet 8. mai 2006 ok, hva er dette... (nå håper eg at det skal bli mer vanskelig) Lenke til kommentar
esa Skrevet 8. mai 2006 Del Skrevet 8. mai 2006 Hva er dette? 6066149[/snapback] det er en ting til å ta av krankarmen på en sykkel esa Lenke til kommentar
Goscinny Skrevet 8. mai 2006 Del Skrevet 8. mai 2006 (endret) Det er ifølge mine kilder ikke riktig. Kan kanskje brukes til det, men er ikke hovedformålet. EDIT: Dersom du er skråsikker, får jeg stole på deg. Goscinny Endret 8. mai 2006 av Goscinny Lenke til kommentar
gaardern Skrevet 8. mai 2006 Del Skrevet 8. mai 2006 Bildet som Goscinny postet heter vel avdrager? Har ikke sett typen til høyre før, men den til venstre brukes typisk til å dra av lager og andre duppeditter som sitter presset på en aksling e.l. Lenke til kommentar
Goscinny Skrevet 8. mai 2006 Del Skrevet 8. mai 2006 (endret) Bildet som Goscinny postet heter vel avdrager? Har ikke sett typen til høyre før, men den til venstre brukes typisk til å dra av lager og andre duppeditter som sitter presset på en aksling e.l. 6066257[/snapback] En svinghjulsavtrekker er vel det rette ordet. Goscinny Endret 8. mai 2006 av Goscinny Lenke til kommentar
esa Skrevet 8. mai 2006 Del Skrevet 8. mai 2006 Det er ifølge mine kilder ikke riktig. Kan kanskje brukes til det, men er ikke hovedformålet. EDIT: Dersom du er skråsikker, får jeg stole på deg. Goscinny 6066186[/snapback] det er en ters! esa Lenke til kommentar
esa Skrevet 8. mai 2006 Del Skrevet 8. mai 2006 haha, ja det var litt seint ute, men eg vet at det tar av aksler og sånt men nå er det tilbake til dette bildet... hva er dette? esa Lenke til kommentar
Goscinny Skrevet 8. mai 2006 Del Skrevet 8. mai 2006 En gammeldags kinoprosjektør, eller en fin lyskaster? Goscinny Lenke til kommentar
kyrsjo Skrevet 8. mai 2006 Del Skrevet 8. mai 2006 (endret) haha, ja det var litt seint ute, men eg vet at det tar av aksler og sånt men nå er det tilbake til dette bildet... hva er dette? esa 6066293[/snapback] JAAA! Endelig først! LETTT! Ionemotor. EDIT: Poste et bilde ja. Her er det: Det er en rakett, som brukes i et forskningsprosjekt for FFI (forsvarets forskningsinstitutt). Vi hadde en skalamodell stående på standen vår for fysisk institutt på UiO's åpne dag. Men hva i alle dager måler den, og hva forsker de på? Skal se om jeg kan få skaffet et skikkelig bilde i morgen, sender mail nå... Endret 8. mai 2006 av kyrsjo Lenke til kommentar
Goscinny Skrevet 8. mai 2006 Del Skrevet 8. mai 2006 Av ren interesse; hva er det gullfargede rundt den? Ser ut som krimskrams i gull fra forrige århundre! Goscinny Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå