EB_Veyron Skrevet 7. mai 2006 Del Skrevet 7. mai 2006 Det er ikke sånne som folk med penisproblemer kan operere inn i penis for å fikse den? Evt. forlenge den? Lenke til kommentar
BeFs Skrevet 7. mai 2006 Del Skrevet 7. mai 2006 Det er jo to tuber .. Trodde først det var et bizzard sexleketøy, men det kan det jo ikke være .. Og hvis de kan bli flere titalls cm lange, så tror jeg ikke man stikker dem i urinrøret ... Brukes den på menneskekroppen? (Evt. på et dyr i det heletatt) Lenke til kommentar
araziel Skrevet 8. mai 2006 Del Skrevet 8. mai 2006 Det er ikke sånne som folk med penisproblemer kan operere inn i penis for å fikse den? Evt. forlenge den? Det er for folk som har alvorlig ereksjonssvikt ja. De erstatter corpus cavernosum og kan skape noe som fungerer som ereksjon. Jeg tror ikke du vil operere de inn om du ikke har alvorlig trøbbel nei ( operasjon: http://www.netsurgery.com/hybrid-player/hy...pumpall&spg=TRN ) Din tur Lenke til kommentar
The Ghost Skrevet 8. mai 2006 Del Skrevet 8. mai 2006 Første gangen jeg har sett så mye blod komme ut fra ballene... Tenk deg om du bare glemte bedøvelsen Lenke til kommentar
834HF42F242 Skrevet 8. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 8. mai 2006 Det der var ille, virkelig ille... Lenke til kommentar
Battone Skrevet 8. mai 2006 Del Skrevet 8. mai 2006 Det er ikke sånne som folk med penisproblemer kan operere inn i penis for å fikse den? Evt. forlenge den? Det er for folk som har alvorlig ereksjonssvikt ja. De erstatter corpus cavernosum og kan skape noe som fungerer som ereksjon. Jeg tror ikke du vil operere de inn om du ikke har alvorlig trøbbel nei ( operasjon: http://www.netsurgery.com/hybrid-player/hy...pumpall&spg=TRN ) Din tur 6060476[/snapback] Syke, syke mannen... Hva er det du egentlig søker etter på nettet... Lenke til kommentar
Blacki Skrevet 8. mai 2006 Del Skrevet 8. mai 2006 hmmm! lot være å klikke den linken jeg... Lenke til kommentar
D3nnis Skrevet 8. mai 2006 Del Skrevet 8. mai 2006 (endret) hmmm! lot være å klikke den linken jeg... 6061187[/snapback] ja, det var klokt av deg.. :/ Jeg måtte se hva det var,ehm brrr, huffhuff!! Endret 8. mai 2006 av D3nnis Lenke til kommentar
esa Skrevet 8. mai 2006 Del Skrevet 8. mai 2006 Ja... nytt bilde hva er dette? esa Lenke til kommentar
Goscinny Skrevet 8. mai 2006 Del Skrevet 8. mai 2006 Et penalhusliknendes lommeknivutgave med umbrakoløkler, vinflaskekorkåpner, og andre godbiter Lenke til kommentar
esa Skrevet 8. mai 2006 Del Skrevet 8. mai 2006 Dirkesett til låser? 6063256[/snapback] satan det var raskt haha, 3 min. eller noe... din tur... esa Lenke til kommentar
esa Skrevet 8. mai 2006 Del Skrevet 8. mai 2006 (endret) en slags rakett motor? noe med et nozzle... tror eg... esa Endret 8. mai 2006 av esa Lenke til kommentar
varmit Skrevet 8. mai 2006 Del Skrevet 8. mai 2006 oppdragbar propellbåt? en slags drill? en kanon? en slags pumpe,eller noe å trekke opp? Lenke til kommentar
Patz Skrevet 8. mai 2006 Del Skrevet 8. mai 2006 Det er motor ja, noen som vet navnet? Lenke til kommentar
Jove Skrevet 8. mai 2006 Del Skrevet 8. mai 2006 Puls-jet? I tilfelle rett: fritt frem! Lenke til kommentar
Patz Skrevet 8. mai 2006 Del Skrevet 8. mai 2006 Pulsjet ja, da er det fritt fram Lenke til kommentar
Abnegation Skrevet 8. mai 2006 Del Skrevet 8. mai 2006 Da tok jeg meg friheten siden det var fritt frem! Er ikke så forferdelig vanskelig men.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå