Jove Skrevet 5. mai 2006 Del Skrevet 5. mai 2006 Hm.. Ok, har ikke noe bra da men. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 5. mai 2006 Del Skrevet 5. mai 2006 Har noko med ein båt, sjøfart å gjere. Krystallkule til å spå været? Du kan sette telys inni og få fint grønt lys? Dybdemålar? Lenke til kommentar
klilleng Skrevet 5. mai 2006 Del Skrevet 5. mai 2006 (endret) Har noko med ein båt, sjøfart å gjere. Krystallkule til å spå været? Du kan sette telys inni og få fint grønt lys? Dybdemålar? 6048716[/snapback] Eller kanskje en sak for å holde garnet flytende? Endret 5. mai 2006 av klilleng Lenke til kommentar
Jove Skrevet 5. mai 2006 Del Skrevet 5. mai 2006 klilleng: Rett, garnkule. Kunne forresten tenkt meg å sette lys inni, men vet ikke hvor lett det blir å lage hull i kulen. (Er hel og av glass) klilleng next! Lenke til kommentar
klilleng Skrevet 5. mai 2006 Del Skrevet 5. mai 2006 klilleng next! 6048740[/snapback] Har ingen bilder å komme med. Fritt frem. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 5. mai 2006 Del Skrevet 5. mai 2006 Har noko med ein båt, sjøfart å gjere. Krystallkule til å spå været? Du kan sette telys inni og få fint grønt lys? Dybdemålar? 6048716[/snapback] Eller kanskje en sak for å holde garnet flytende? 6048723[/snapback] Ah, so close...so close. Lenke til kommentar
Torbjørn Skrevet 5. mai 2006 Del Skrevet 5. mai 2006 klilleng: Rett, garnkule. Kunne forresten tenkt meg å sette lys inni, men vet ikke hvor lett det blir å lage hull i kulen. (Er hel og av glass) klilleng next! 6048740[/snapback] Et artig fenomen, er at man på de kulene som har vært på dypt vann vil kunne finne vann inne i glasskula når man tar den opp. Vann som har trengt seg inn pga stort trykk der nede. Dette vannet får man aldri ut igjen. Lenke til kommentar
araziel Skrevet 6. mai 2006 Del Skrevet 6. mai 2006 Jeg får ta en nå da. Hva er dette: Lenke til kommentar
araziel Skrevet 6. mai 2006 Del Skrevet 6. mai 2006 Niks, begge er nokså langt fra sannheten. Hint: Den brukes oftest av kvinner, og det finnes en mengde tilbehør til den. Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 6. mai 2006 Del Skrevet 6. mai 2006 Er det noe erotisk? En pulemaskin? Kom med noen hint Lenke til kommentar
Krillekongen Skrevet 6. mai 2006 Del Skrevet 6. mai 2006 Det er sånn dings som jenta setter seg på, så vibrerer den durten på toppen elns? Lenke til kommentar
araziel Skrevet 6. mai 2006 Del Skrevet 6. mai 2006 Hehe, ja, Simen1 og BrageC har vel begge rett. Det er en 'pulemaskin' populært kjent som Sybian ( http://www.sybian.com/ ). Har vært på Howard Stern On Demand et par ganger Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 6. mai 2006 Del Skrevet 6. mai 2006 Jeg har ikke noen lurer bilder så førstemann til mølla Lenke til kommentar
araziel Skrevet 6. mai 2006 Del Skrevet 6. mai 2006 Noen som har noe imot at jeg tar en til da Det her er hva? Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 6. mai 2006 Del Skrevet 6. mai 2006 Er det meningen at man skal bruke den store "posen" til å pumpe opp de to lange dingsene? Hvor stort eller lite er dette? Lenke til kommentar
araziel Skrevet 6. mai 2006 Del Skrevet 6. mai 2006 Ja, det er vel gjerne det som er meningen Den store posten kan skvises, noe som leder væske til de mindre avlange tubene. Disse slipper igjen væske gradvis tilbake til den store posen ved å åpne en ventil vha saken i midten. De mindre tubene varierer veldig, fra noen få cm til noen titalls cm i lengde. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå