Gå til innhold

Tipp navnet på gjenstanden [Oppdaterte regler i førstepost]

834HF42F242

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Sniker litt i køen her :)

Hva er dette?

5723086[/snapback]

Ser ut som ett eldre verktøy man bruker til og stenge vannkraner til hovedinntak til hus?

5723187[/snapback]

På en måte er du inne på noe, men egentlig helt ute på viddene feil svar

:!:

Lenke til kommentar

regga: En firkantnøkkel? Eller rettere sagt flere firkantnøkler på en stor "dings" :p

shadow of darknes: Det er vel et UV-bilde eller røntgen-bilde av sola siden det er høy intensitet ved solflekkene. Edit: Ikke fullt røntgen men langt opp i det ekstreme ultrafiolette spekteret i hvertfall. Kilde 1 Kilde 2 Kilde 3

Endret av Simen1
Lenke til kommentar
regga: En firkantnøkkel? Eller rettere sagt flere firkantnøkler på en stor "dings" :p

shadow of darknes: Det er vel et UV-bilde eller røntgen-bilde av sola siden det er høy intensitet ved solflekkene. Edit: Ikke fullt røntgen men langt opp i det ekstreme ultrafiolette spekteret i hvertfall. Kilde 1 Kilde 2 Kilde 3

5723558[/snapback]

Er nok bekreftet allerede :thumbup:

Lenke til kommentar
Er nok bekreftet allerede  :thumbup:

5725333[/snapback]

Det er ingen som har nevnt UV. Det var riktignok en som nevnte "spesielt filter/kamera" men ble avvist av en påstand om at det var et negativ-bilde, noe som er helt feil. Derfor spurte jeg om det ikke var UV, googlet og endret innlegget til en bekreftelse på at det var snakk om UV.

Lenke til kommentar
Er nok bekreftet allerede  :thumbup:

5725333[/snapback]

Det er ingen som har nevnt UV. Det var riktignok en som nevnte "spesielt filter/kamera" men ble avvist av en påstand om at det var et negativ-bilde, noe som er helt feil. Derfor spurte jeg om det ikke var UV, googlet og endret innlegget til en bekreftelse på at det var snakk om UV.

5725475[/snapback]

O store Simen1 har talt. Ser nå at du har rett :yes:

Anngående den stenge-/lukkegreia, mener jeg å erindre at min Farfar har det på hytten sin. Man tar av toppen av et rør som går ned i bakken. Med det åpner, eller lukker man vannet på hytta for vinteren. Er jeg inne på noe? Skal du ha det spesielle navnet?

Lenke til kommentar

5723558[/snapback]

Du har nok aller mest rett ja!!

Lenke til kommentar
Anngående den stenge-/lukkegreia, mener jeg å erindre at min Farfar har det på hytten sin. Man tar av toppen av et rør som går ned i bakken. Med det åpner, eller lukker man vannet på hytta for vinteren. Er jeg inne på noe? Skal du ha det spesielle navnet?

Hadde du vært inne på noe så hadde du nok vist hva det var, men det er nok feil.

En sånn dings som brukes til å åpne/lukke spjeld i peis, evenuelt pesi-døra?
Feil det og.

Hint! Det har noe med biler å gjøre.

oysfaerg Postet i dag, 11:35

regga: Neste gang du ikke følger reglene / sniker i køen e.l. sletter jeg bildene du legger ut.

Greit for meg det du. Endret av regga
Lenke til kommentar

Ikke så vanskelig å se at det er en slags taske/veske. Men dersom man må vite hva som er inni for å finne ut navnet på den, kan vi holde på i en evighet. Dvs. ikke egentlig en evighet, ettersom det kun eksisterer et begrenset antall ting i verden, men ganske lenge allikevel...

Lenke til kommentar
Hint! Det har noe med biler å gjøre.

5728619[/snapback]

til og trekke opp gamle biler (foran ved motoren) Kanskje??

5729028[/snapback]

hehe; ikke det heller :)

Jarlsberg Postet i går, 22:43

Ikke så vanskelig å se at det er en slags taske/veske. Men dersom man må vite hva som er inni for å finne ut navnet på den, kan vi holde på i en evighet. Dvs. ikke egentlig en evighet, ettersom det kun eksisterer et begrenset antall ting i verden, men ganske lenge allikevel...

Ja, Vet ikke om det er det militære navnet for vesken f.eks M4 osv eller om det bare ett kalle navn på den?? :hmm:

Endret av regga
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...