The Ghost Skrevet 4. mars 2006 Del Skrevet 4. mars 2006 ¨Det er verdens mest kjente anti matriale våpen og det er ulovlig i norge og det er 50. caliber Lenke til kommentar
VegardStr Skrevet 4. mars 2006 Del Skrevet 4. mars 2006 du mener HVILKET våpen? 5700876[/snapback] Ja!! Det blei vel ikke for vanskelig? 5700930[/snapback] har seriøst ingen anelse på hva det heter, men kan tenke meg det er det våpene som står bak noen sand sekker på BF2, dei som henger fast. har eg riktig? Lenke til kommentar
The Ghost Skrevet 4. mars 2006 Del Skrevet 4. mars 2006 du mener HVILKET våpen? 5700876[/snapback] Ja!! Det blei vel ikke for vanskelig? 5700930[/snapback] har seriøst ingen anelse på hva det heter, men kan tenke meg det er det våpene som står bak noen sand sekker på BF2, dei som henger fast. har eg riktig? 5700978[/snapback] Nei det veier bare 9kg og er meninga og ta med seg det er et sniper våpen Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 4. mars 2006 Del Skrevet 4. mars 2006 Da ble det straks enklere. Jeg har ikke så veldig peiling på våpen men det har min gode venn google. Et raskt bildesøk på "50 calibre" ga meg blandt annet dette treffet på første side: Barrett M82A1 Lenke til kommentar
The Ghost Skrevet 4. mars 2006 Del Skrevet 4. mars 2006 Da ble det straks enklere. Jeg har ikke så veldig peiling på våpen men det har min gode venn google. Et raskt bildesøk på "50 calibre" ga meg blandt annet dette treffet på første side: Barrett M82A1 5700997[/snapback] google gjør det for lett åsså, men ja det er rett!! Din tur! Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 5. mars 2006 Del Skrevet 5. mars 2006 Ja, det er litt for enkelt å løse det med google. Jeg skal prøve å legge ut en gåte som kun kan besvares av de som vet hva dette er. Jeg vil tro det er noen som kjenner igjen den brede gule boka på bildet veldig godt For ordens skyld har jeg selfølgelig redigert bort tittel og forfatter fra ryggen på boka. Spørsmålet er altså hva heter denne boka og hvem har skrevet den? Lenke til kommentar
Lungemannen Skrevet 5. mars 2006 Del Skrevet 5. mars 2006 Det var vel kanskje en litt i overkant snever oppgave? Lenke til kommentar
Inc Skrevet 5. mars 2006 Del Skrevet 5. mars 2006 (endret) Tenkte nesten på noen ala fysiske lover, før det igjen tenkte jeg på ex-phil boka, men den passer liksom ikke inni rekken blante data enginering.. edit: er det kamasutra? Endret 5. mars 2006 av regga Lenke til kommentar
gaardern Skrevet 5. mars 2006 Del Skrevet 5. mars 2006 (endret) The hitchhiker's guide to the galaxy i norsk utgave. Endret 5. mars 2006 av gaardern Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 5. mars 2006 Del Skrevet 5. mars 2006 (endret) Ok, hvis den var vanskelig så får jeg røpe at den er slett ikke i samme sjanger som de andre bøkene i hylla. Denne er i motsetning til resten skjønnlitterær. Ennå et hint er at jeg vil tro den er blandt de aller mest populære skjønnlitterære bøkene blandt de som henger i denne delen av forumet (De som interresserer seg for teknologi og vitenskap). Teksten på omslaget, "Ingen grunn til panikk!" og tallet "42" bør også være sterke hint. Edit: Jepp Der kom svaret mens jeg holdt på å skrive dette innlegget. Din tur. Bokkilden.no Skjønnlitteratur>Sjangerlitteratur>Science fiction - "Den komplette haikerens guide til galaksen" Endret 5. mars 2006 av Simen1 Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 5. mars 2006 Del Skrevet 5. mars 2006 Eller en dings som måler bredden på wire og metalltråder ? Lenke til kommentar
Torbjørn Skrevet 5. mars 2006 Del Skrevet 5. mars 2006 kanskje en dings som måler dimmensjon på borr? Lenke til kommentar
gaardern Skrevet 5. mars 2006 Del Skrevet 5. mars 2006 nope, det brukes ikke til å måle dimensjoner. Lenke til kommentar
The Ghost Skrevet 5. mars 2006 Del Skrevet 5. mars 2006 evt. strikkepinner? 5703957[/snapback] sånn til og koble til bak i kabinettet (ved pci spora)? Lenke til kommentar
Inc Skrevet 5. mars 2006 Del Skrevet 5. mars 2006 (endret) Har det noe med scart å gjøre? eller kretskorte duppedings Endret 5. mars 2006 av regga Lenke til kommentar
Smeltelim Skrevet 5. mars 2006 Del Skrevet 5. mars 2006 er det en sjablong som brukes når man vil merke ting med en sirkel av ønsket størrelse? Lenke til kommentar
gaardern Skrevet 6. mars 2006 Del Skrevet 6. mars 2006 hint: Brukes ofte på metall, slik at det kan "festes" Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå