Gå til innhold

Tipp navnet på gjenstanden [Oppdaterte regler i førstepost]

834HF42F242

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
du mener HVILKET våpen?

5700876[/snapback]

Ja!!

Det blei vel ikke for vanskelig?

5700930[/snapback]

har seriøst ingen anelse på hva det heter, men kan tenke meg det er det våpene som står bak noen sand sekker på BF2, dei som henger fast. har eg riktig?

Lenke til kommentar
du mener HVILKET våpen?

5700876[/snapback]

Ja!!

Det blei vel ikke for vanskelig?

5700930[/snapback]

har seriøst ingen anelse på hva det heter, men kan tenke meg det er det våpene som står bak noen sand sekker på BF2, dei som henger fast. har eg riktig?

5700978[/snapback]

Nei det veier bare 9kg og er meninga og ta med seg

det er et sniper våpen

Lenke til kommentar

Ja, det er litt for enkelt å løse det med google. Jeg skal prøve å legge ut en gåte som kun kan besvares av de som vet hva dette er. Jeg vil tro det er noen som kjenner igjen den brede gule boka på bildet veldig godt ;)

post-3851-1141517930_thumb.jpg

For ordens skyld har jeg selfølgelig redigert bort tittel og forfatter fra ryggen på boka. Spørsmålet er altså hva heter denne boka og hvem har skrevet den?

Lenke til kommentar

Tenkte nesten på noen ala fysiske lover, før det igjen tenkte jeg på ex-phil boka, men den passer liksom ikke inni rekken blante data enginering..

edit: er det kamasutra?

Endret av regga
Lenke til kommentar

Ok, hvis den var vanskelig så får jeg røpe at den er slett ikke i samme sjanger som de andre bøkene i hylla. Denne er i motsetning til resten skjønnlitterær. Ennå et hint er at jeg vil tro den er blandt de aller mest populære skjønnlitterære bøkene blandt de som henger i denne delen av forumet (De som interresserer seg for teknologi og vitenskap).

Teksten på omslaget, "Ingen grunn til panikk!" og tallet "42" bør også være sterke hint.

Edit: Jepp :thumbup: Der kom svaret mens jeg holdt på å skrive dette innlegget. Din tur. :)

8248903133.jpg

Bokkilden.no Skjønnlitteratur>Sjangerlitteratur>Science fiction - "Den komplette haikerens guide til galaksen"

Endret av Simen1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...