St.Jan Skrevet 11. desember 2005 Del Skrevet 11. desember 2005 Helt Korekt! Den høyre innsugskanalen til F-5 sett forfra Din tur Simen1 Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 11. desember 2005 Del Skrevet 11. desember 2005 Jeg tenkte fra første øyeblikk det var noe sånt ja (pga naglene, den stripeslitte lakken og støvet i bunnen) men tenkte at man skal jo ikke kunne se gjennom hele greia, og at det var litt for spesiellt for å være i private bildesamlinger. Oki, nytt bilde, så nå må dere bare gjette utover natta. Det er leggetid for meg og jeg sjekker nok ikke tråden før utpå forrmiddagen i mårra. Lenke til kommentar
St.Jan Skrevet 11. desember 2005 Del Skrevet 11. desember 2005 Hmmm, ikke mange våkne her nå nei Ser ut som nosler av noe slag, men hva det er? Den var værre... Lenke til kommentar
Newt32 Skrevet 11. desember 2005 Del Skrevet 11. desember 2005 Første jeg tenkte på var borrholder men etter litt nøye studering: Borrholder? Nei. Lenke til kommentar
St.Jan Skrevet 11. desember 2005 Del Skrevet 11. desember 2005 (endret) Det er vell ikke noen greie fra en oppvaskmaskin? Bare for å gjette komm jeg på Gassbluss!! Endret 11. desember 2005 av St.Jan Lenke til kommentar
Newt32 Skrevet 11. desember 2005 Del Skrevet 11. desember 2005 Det er ikke en stol eller krakk? Lenke til kommentar
834HF42F242 Skrevet 12. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 12. desember 2005 Vedleggene dine vises ikke her hos meg, Simen1... Noe galt med forumet? Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 12. desember 2005 Del Skrevet 12. desember 2005 Ingen bilder vises, og bilderammen er forskjøvet oppover her hos meg. Får feilmelding: Noen filer mangler. Hvis du ville se en tråd, kan den ha blitt slettet eller flyttet. Gå tilbake og prøv igjen. Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 12. desember 2005 Del Skrevet 12. desember 2005 Jeg får prøve å legge inn bildet på nytt. Jeg føler det også er på tide å komme med et hint: St.Jan har rett i at det er en type nosler, eller dyser som det også kalles. Størrelsen på hver dyse (fordypningen) er rundt 5-6mm i diameter. Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 12. desember 2005 Del Skrevet 12. desember 2005 Ingen som har funnet ut hva det er ennå? Da kan jeg gi neste hint: Denne bruksgjenstanden finnes i de fleste hjem. Bildet er fra undersiden av gjenstanden. Lenke til kommentar
olefiver Skrevet 12. desember 2005 Del Skrevet 12. desember 2005 strykejern "Dar kjæm dampen" Det er høla hvor dampen kommer ut Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 12. desember 2005 Del Skrevet 12. desember 2005 Riktig Olefiver Strykejernet fra en litt annen vinkel: Lenke til kommentar
olefiver Skrevet 12. desember 2005 Del Skrevet 12. desember 2005 (endret) Hm, da er det vel min tur? Se om jeg får til dette da... Endret 12. desember 2005 av olefiver Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 12. desember 2005 Del Skrevet 12. desember 2005 Tegninger av en kollisjon i en partikkel-akselerator? Lenke til kommentar
St.Jan Skrevet 12. desember 2005 Del Skrevet 12. desember 2005 Kan det være lakken på ett piano? Ser ut som treværk med hard lakk. Eller stein (noe hardt noe?) Lenke til kommentar
olefiver Skrevet 12. desember 2005 Del Skrevet 12. desember 2005 Zethyr er nærme, men ikke rett. Absolutt inne på noe. NESTEN så jeg gir ham rett faktisk, men ... Lenke til kommentar
ⅵdar Skrevet 12. desember 2005 Del Skrevet 12. desember 2005 zoom litt ut da! Er det overflaten av et slags stoff? Lenke til kommentar
Torbjørn Skrevet 12. desember 2005 Del Skrevet 12. desember 2005 (endret) det er et fotografi og ingen tegning av en kollisjon mellom partikler... EDIT: Litt mer utfyllende: Virvlene skyldes at partiklene fotograferes i magnefelt, der ladde partikler ender opp å svive rundt til de mister sin kinetiske energi. Der det går to virvler hver vei, er det fordi det er dannet to nye partikler med motsatt ladning, som følgelig bøyes av i motsatt retning i magnetfeltet. Det hvite sporet skyldes.. ioniersing av materiet partiklene flyr gjennom.. eller noe slikt.. begynner å bli lenge siden 3F7 EDIT2: Eller var det både et magnetfelt og et elektrisk felt kombinert... husker ikke helt... Endret 12. desember 2005 av Torbjørn Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 12. desember 2005 Del Skrevet 12. desember 2005 (endret) Syns det ser ut som isoverflate som er skrapet opp av noe. Kunstløpsis kanskje? Endret 12. desember 2005 av groenn Lenke til kommentar
St.Jan Skrevet 12. desember 2005 Del Skrevet 12. desember 2005 Ledetråd... Kom An? Var verre den der. Gjetter på att det ikke er noe "fysisk" men en tegning eller ilustrasjon av noe? Ettersom det er "dotta" på noe? Vanskelig å si! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå