aklla Skrevet 2. oktober 2019 Del Skrevet 2. oktober 2019 har ingen klare akkurat nå, så hvem som helst kan ta neste. Lenke til kommentar
N-4K0 Skrevet 3. oktober 2019 Del Skrevet 3. oktober 2019 Minner om en slags sak man kan se i matbutikkhyller som skyver varer som skinke o.l. framover, men jeg vet ikke. Tror ikke det er rett, men kanskje? Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 3. oktober 2019 Del Skrevet 3. oktober 2019 Minner om en slags sak man kan se i matbutikkhyller som skyver varer som skinke o.l. framover, men jeg vet ikke. Tror ikke det er rett, men kanskje? Helt riktig N4K0. Du neste. Det er en sak som vi har til tobakken i butikken jeg jobber på. Lenke til kommentar
N-4K0 Skrevet 3. oktober 2019 Del Skrevet 3. oktober 2019 Ah. Har ikke sett de som brukes i tobakkshyllene. Jeg har lite idéer til sånt og det blir sikkert enkelt, men jeg slenger inn denne: Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 3. oktober 2019 Del Skrevet 3. oktober 2019 Noe man skrur inn med? Lenke til kommentar
Larzen_91 Skrevet 4. oktober 2019 Del Skrevet 4. oktober 2019 Hetter til batteripoler/tilkoblinger? Lenke til kommentar
N-4K0 Skrevet 4. oktober 2019 Del Skrevet 4. oktober 2019 Larzen_91 er inne på noe, men ikke helt der. Lenke til kommentar
N-4K0 Skrevet 4. oktober 2019 Del Skrevet 4. oktober 2019 Det er plastkapper, ja, men bør vel være litt mer spesifikt på hva det er til. Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 4. oktober 2019 Del Skrevet 4. oktober 2019 Det er til kontakter? Lenke til kommentar
Styrmann Smisk Skrevet 4. oktober 2019 Del Skrevet 4. oktober 2019 Det Larzen skrev er riktig. Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 4. oktober 2019 Del Skrevet 4. oktober 2019 Det Larzen skrev er riktig.Du kan ikke bekrefte det Det er den som poster bildet som skal bekrefte riktig svar Lenke til kommentar
Styrmann Smisk Skrevet 4. oktober 2019 Del Skrevet 4. oktober 2019 Det avhenger jo av at denne personen selv vet hva det er. Lenke til kommentar
N-4K0 Skrevet 5. oktober 2019 Del Skrevet 5. oktober 2019 Ja, jeg tenkte å finne et mer nøyaktig svar, eller mer spesifikt siden det ikke er til batteripoler, men Larzen er vel egentlig der da det er plastkapper til kabelsko. Hetter til batteripoler/tilkoblinger? Nært nok Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå