Gå til innhold

Tipp navnet på gjenstanden [Oppdaterte regler i førstepost]

834HF42F242

Anbefalte innlegg

Minner om at hovedpoenget med denne tråden er å legge ved bilde av et objekt som er vanskelig å se hva er, og ikke nødvendigvis kryptiske bilder som skjuler helhetsinntrykket av gjenstanden.

Jeg skjønner ikke helt hva du mener med kryptiske bilder!! For meg kan kryptiske bilder være induielt til peron til person, i hvordan man oppfatter det.  :huh: :huh:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Beklager at jeg hopper litt utenfor tråden nå folkens. Jeg trudde faktisk at jeg hadde forstått denne lekens sin regel, tyderlig hvis ikke etter MML. :hm: :hm:  Svar meg på PM isteden for. Det er for å vise hensyn til leken, sånn at leken ikke blir helt øderlagt.

Det skal være et GODT bilde av en gjenstand. Det kan være en sær gjenstand som er vanskelig å identifisere, men vanskeligheten skal IKKE være at bildet er dårlig.

HÆ!! Godt bildet, da ser man jo hva det er. Sær gjenstand, hva mener du med det?  :huh::hmm: :hmm:

PS: Det er neste man sin tur.

Endret av TheDarkSeeds - SCM
Lenke til kommentar

Skjønner ikke hva du mener. Troller du?

Poenget, slik jeg har forstått det, er å ta bilde av en gjenstand.

Bildet skal være best mulig, så du kan se gjenstanden godt.

Poenget er også at gjenstanden skal være vanskelig å identifisere.

Ikke fordi bildet er mørkt, uskarpt eller dårlig.

Men fordi den avbildede gjenstanden er noe folk flest ikke vil gjenkjenne.

• Liker 1
Lenke til kommentar

HÆ!! Godt bildet, da ser man jo hva det er. Sær gjenstand, hva mener du med det?  :huh::hmm: :hmm:

Det er poenget ja, ta ett godt bilde av noe folk flest ikke vet hva er.

Ikke ett dårlig, uskarpt, macrobilde eller veldig mørkt bilde av noe alle vet hva er..

Slikt som dette:

post-121709-0-75032000-1508957202.jpg

Tydelig og bra bilde av gjenstanden, men ikke noe folk flest ser hva er med en gang.

Dette er altså ikke tråden å ta bilde av en kaffekopp halvdekket av snø om natten, men tråden for å legge tydelig bilde av f.eks en waterphone..

• Liker 1
Lenke til kommentar

Av tekniske årsaker klarer jeg ikke å redigere vekk logoen fra et produkt jeg hadde tenkt på.

Billedredigeringsprogrammet starter ikke, og det feiler halvveis i re-installasjonen.

Kanskje på tide å reinstallere operativsystemet på den gamle laptopen min...

I alle fall fant jeg noe annet å fotografere, som ikke er belemret med avslørende logoer.

84oZP1ol.jpg

Endret av Mannen med ljåen
Lenke til kommentar

Skjønner ikke hva du mener. Troller du?

Poenget, slik jeg har forstått det, er å ta bilde av en gjenstand.

Bildet skal være best mulig, så du kan se gjenstanden godt.

Poenget er også at gjenstanden skal være vanskelig å identifisere.

Ikke fordi bildet er mørkt, uskarpt eller dårlig.

Men fordi den avbildede gjenstanden er noe folk flest ikke vil gjenkjenne.

IKKE terg meg, for å si at jeg troller, er du snill. Jeg liker ikke at andre setter andre i bås sånn uten om videre med uten fakta. Jeg troller faktisk ikke. Prøver å forstå. :( :(

Svar på ditt første poeng:

Når man sier at man kan se gjenstanden godt, så oppfatter jeg dette: Da kan man jo se hva gjenstanden er for noe. :sleep2:

Svar på ditt andre poeng:

Okei, nå begynner jeg og skjønne hva du mener. Du mener altså: Et klart nærbilde av en gjenstand, sånn at man ikke kan se hva det er. Syns det i rødt i første post er veldig dårlig formulert.

PS: Hvorfor tokk du ikke dette opp via PM, som jeg nevnte du/dere skulle gjøre? Nå er det sikkert noen i leken som føler at leken er ødelagt PGA dette. Sier gjerne igjen, beklager at jeg hoppet utenfor tråden. :sleep2:

Endret av TheDarkSeeds - SCM
Lenke til kommentar

Dette er tråden for å gjette hva mystiske gjenstander er for noe - ikke for å gjette seg fram til ordinære gjenstander gjengitt i obskure bilder.

Finn en uvanlig gjenstand som folk flest ikke skjønner hva er - ta et eller flere gode bilder av den og vis fram.

Endret av Simen1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...