Knutgrus Skrevet 6. desember 2018 Del Skrevet 6. desember 2018 Hærverk? Gjøres på en gjenstand noen andre har.... Lenke til kommentar
Søppelsveitt Skrevet 6. desember 2018 Del Skrevet 6. desember 2018 Det kan jo også diskuteres, men kanskje ikke her:p Dropp den i så tilfelle. Lenke til kommentar
Styrmann Smisk Skrevet 6. desember 2018 Del Skrevet 6. desember 2018 Spraylakkerer man gjennom noe? Sil, rør, trakt? Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 7. desember 2018 Del Skrevet 7. desember 2018 Sprayboks + kosteskaft + tråd for å dra i utløseren? Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 7. desember 2018 Del Skrevet 7. desember 2018 (endret) Tror ikke Paintgun er en gjenstand alle har, hvertfall ikke jeg. Lurte på om det kunne være blod eller bæsj, men det er vel ikke akkurat en gjenstand. Man hva annet kan det være alle har? Endret 7. desember 2018 av Delvis Lenke til kommentar
Søppelsveitt Skrevet 7. desember 2018 Del Skrevet 7. desember 2018 (endret) Man "spraylakkerer" gjennom noe ja, og det er dette som alle har, eller enhver husstand. Står vel mest bortgjemt, men skal være lett tilgjengelig med sitt opprinnelige innhold. Endret 7. desember 2018 av Søppelsveitt Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 7. desember 2018 Del Skrevet 7. desember 2018 Brannslukningsapparat? Lenke til kommentar
Søppelsveitt Skrevet 7. desember 2018 Del Skrevet 7. desember 2018 Brannslukningsapparat? Det stemmer! Din tur. Lenke til kommentar
Frank Drebin Skrevet 8. desember 2018 Del Skrevet 8. desember 2018 Ser ut som innsiden av en sylinder i en motor, men da er det i så fall vel stor klaring mellom stempel og sylindervegg. Lenke til kommentar
RRhoads Skrevet 8. desember 2018 Del Skrevet 8. desember 2018 Ser ut som innsiden av en sylinder i en motor, men da er det i så fall vel stor klaring mellom stempel og sylindervegg.Sylinder er riktig, ikke en motor, men en kjølekompressor. Det er ikke så stor klaring som det ser ut. De går inn på toppen, men det er skygge fra blitzen. Din tur Lenke til kommentar
Frank Drebin Skrevet 8. desember 2018 Del Skrevet 8. desember 2018 Hm, jeg må tenke litt på hva jeg skal legge ut, ny gjenstand legges ut i morgen. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 8. desember 2018 Del Skrevet 8. desember 2018 (endret) Dette er vanskelig en, tror jeg. :wee: TIPS, for å se bittelitt bedre. Forstørr bildet. Siden bildet er ganske mørk. Endret 8. desember 2018 av TheDarkSeeds - SCM Lenke til kommentar
Knutgrus Skrevet 8. desember 2018 Del Skrevet 8. desember 2018 Minner om at hovedpoenget med denne tråden er å legge ved bilde av et objekt som er vanskelig å se hva er, og ikke nødvendigvis kryptiske bilder som skjuler helhetsinntrykket av gjenstanden. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå