Knutgrus Skrevet 30. september 2016 Del Skrevet 30. september 2016 Handlenett fra Kondomeriet? 2 Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 30. september 2016 Del Skrevet 30. september 2016 Er det en filter-pose!!! Lenke til kommentar
Professor Balthazar Skrevet 30. september 2016 Del Skrevet 30. september 2016 Nettingpose Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 30. september 2016 Del Skrevet 30. september 2016 Pose for hårruller? Lenke til kommentar
Søppelsveitt Skrevet 30. september 2016 Del Skrevet 30. september 2016 Dykkerpose ish? YEs, fangstnett/pose. Din tur! Lenke til kommentar
Smooshball Skrevet 30. september 2016 Del Skrevet 30. september 2016 Dykkerpose ish? YEs, fangstnett/pose. Din tur! Har ikke noe nå, men skal snoke i lummer og skuffer etter noe Bare peis på noen som har noe. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 3. oktober 2016 Del Skrevet 3. oktober 2016 (endret) Hva slags ting tenker jeg på utfra disse to bildene? Lykketil. Et annet ord for dette bilde. Endret 3. oktober 2016 av TheDarkSeeds - SCM Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 3. oktober 2016 Del Skrevet 3. oktober 2016 Tårnspir. Men nå er ikke dette en rebus-lek. 1 Lenke til kommentar
Søppelsveitt Skrevet 7. oktober 2016 Del Skrevet 7. oktober 2016 Så lister jeg ut denne: Lenke til kommentar
aklla Skrevet 7. oktober 2016 Del Skrevet 7. oktober 2016 en gammeldags krypteringsmaskin? Lenke til kommentar
Søppelsveitt Skrevet 7. oktober 2016 Del Skrevet 7. oktober 2016 Tjaa, i en overført betydning kanskje? Men til mer alminnelig bruk i sin tid, og finnes selvfølgelig i dag i digitale utgaver, som de fleste har bruk for. Lenke til kommentar
aklla Skrevet 7. oktober 2016 Del Skrevet 7. oktober 2016 da tipper jeg kalkulator, tenkte det var litt vanskeligere enn det egentlig Lenke til kommentar
Søppelsveitt Skrevet 7. oktober 2016 Del Skrevet 7. oktober 2016 da tipper jeg kalkulator, tenkte det var litt vanskeligere enn det egentlig hehe ja den ser litt mektigere ut enn en kalkulator, men det er altså en god gammeldags regnemaskin. Din tur Lenke til kommentar
aklla Skrevet 7. oktober 2016 Del Skrevet 7. oktober 2016 Nja, før i tiden var det jo bare tannhjul inni dem, tenkte ikke den så mektigere ut men tenkte mer at kalkulator var det mest åpenbare, men at en krypteringsmaskin ville være litt vanskeligere å gjette så jeg gikk for den i stedet skal rote litt i skuffene mine og se hva jeg finner Lenke til kommentar
Søppelsveitt Skrevet 8. oktober 2016 Del Skrevet 8. oktober 2016 En form for måleinstrument? Lenke til kommentar
Stimann Skrevet 8. oktober 2016 Del Skrevet 8. oktober 2016 Måleinstrument for å finne kvadratmeterne til en plate eller gjenstand? Lenke til kommentar
aklla Skrevet 8. oktober 2016 Del Skrevet 8. oktober 2016 Det er ett slags måleinstrument ja, men det er ikke noe form for tall eller info man får fra tingen. Den har en helt spesifik oppgave. Syntes ikke svarene er helt gode nok Lenke til kommentar
Søppelsveitt Skrevet 8. oktober 2016 Del Skrevet 8. oktober 2016 Da skal den måle at noe holder en spesifikk standard? tekstiler? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå