Gå til innhold

Tipp navnet på gjenstanden [Oppdaterte regler i førstepost]

834HF42F242

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Vel, det hjelper :)

Gummi overfører mindre varme og kulde enn metall.

Jeg tenker som så at hvis det blir så varmt at man trenger beskyttelse, så ville jeg hatt noe mer heldekkende. Ser ut som det er fort å komme i kontakt med metallet med slike. Men nå har ikke jeg erfaring noe erfaring med den typen skytevåpen. :)

Bildet er ikke av en sveiv.

Lenke til kommentar

Jeg håndterte ett hundretalls slike våpen i dag ;)

Dette er utenpå det heldekkende varmeskjoldet, som tar det meste av varmen, men bed mye skyting blir varmeskjoldet etterhvert varmt også. Ikke så varmt at man brenner seg, men varmt. Da hjelper det faktisk en del at det er gummi som stikker lengst ut og ikke metall, sekv om det så klart ikke er er godt nok uten varmeskjoldet.

Dette er i tilegg til det heldekkende :)

post-27317-0-98609200-1466107875_thumb.jpg

Endret av aklla
Lenke til kommentar

Jeg håndterte ett hundretalls slike våpen i dag ;)

Dette er utenpå det heldekkende varmeskjoldet, som tar det meste av varmen, men bed mye skyting blir varmeskjoldet etterhvert varmt også. Ikke så varmt at man brenner seg, men varmt. Da hjelper det faktisk en del at det er gummi som stikker lengst ut og ikke metall, sekv om det så klart ikke er er godt nok uten varmeskjoldet.

Dette er i tilegg til det heldekkende :)

attachicon.gifHK.jpg

Ah, ok. De dekker langt bedre enn jeg fikk inntrykk av på det bildet som jeg postet. Det var nok en softgun, så kanskje formen ikke var helt lik de ekte sakene.

Delvis: Det er ikke til en stol.

Lenke til kommentar

Ah, ok. De dekker langt bedre enn jeg fikk inntrykk av på det bildet som jeg postet. Det var nok en softgun, så kanskje formen ikke var helt lik de ekte sakene.

Delvis: Det er ikke til en stol.

Dro ut litt dette, men bildet mitt lyver litt ettersom den ligger oppå, kun for å illustrere hva det var når løsningen kom :)

Viser den faktiske størrelsen litt bedre:

magpulrc2.jpg

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...