Dr. Brodsky Skrevet 16. mai 2016 Del Skrevet 16. mai 2016 (endret) Det er et feste for karabinkroker og tau for klatrere? Noe ala dette? close-up-of-rock-climbers-carabiners-d3abfp.jpg For (en spesiell type) klatrere. Ikke for karabinkroker og tau...selv om det så klart går an å bruke dem til det. Endret 16. mai 2016 av Dr. Brodsky Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 16. mai 2016 Del Skrevet 16. mai 2016 For (en spesiell type) klatrere. Ekorn. 1 Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 16. mai 2016 Del Skrevet 16. mai 2016 Dette var fryktelig innviklet for å være bilde av en krok. 1 Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 16. mai 2016 Del Skrevet 16. mai 2016 Noe til masten i en seilbåt? Lenke til kommentar
Dr. Brodsky Skrevet 16. mai 2016 Del Skrevet 16. mai 2016 Det er ikke så innviklet. Kroken festes i klatreselen, og metallringen på stroppen hektes ut og inn av kroken ved behov. Den ene enden av stroppen er også festet til klatreselen, men hva henger i den andre? Lenke til kommentar
SeaLion Skrevet 16. mai 2016 Del Skrevet 16. mai 2016 En pose med "talkum", eller hva det nå er klatrere dypper hendene i av og til ... Lenke til kommentar
Dr. Brodsky Skrevet 16. mai 2016 Del Skrevet 16. mai 2016 Kroken produseres av Husqvarna. Lenke til kommentar
SeaLion Skrevet 16. mai 2016 Del Skrevet 16. mai 2016 Det er ikke så innviklet. Kroken festes i klatreselen, og metallringen på stroppen hektes ut og inn av kroken ved behov. Den ene enden av stroppen er også festet til klatreselen, men hva henger i den andre? Ei motorsag ... Lenke til kommentar
Dr. Brodsky Skrevet 16. mai 2016 Del Skrevet 16. mai 2016 (endret) Det er ikke så innviklet. Kroken festes i klatreselen, og metallringen på stroppen hektes ut og inn av kroken ved behov. Den ene enden av stroppen er også festet til klatreselen, men hva henger i den andre? Ei motorsag ... Der har vi det. Det er en motorsagkrok brukt av arborister. Din tur! Endret 16. mai 2016 av Dr. Brodsky Lenke til kommentar
fotonisse Skrevet 16. mai 2016 Del Skrevet 16. mai 2016 (endret) Synes bilde av stroppen først lignet en type fallsikringsutstyr, men det stemmer dårlig med kroken som ser for sped til det. Har den samme kroken i arb.bilen, men den bruker jeg ikke helt til det den tydeligvis er beregnet for. Jeg for min del benytter kroken til å henge fra meg verktøy/utstyr når jeg har klatret opp i master. Men den er vel egentlig laget for å henge fra seg motorsag i beltet sammen med den oransje stroppen du også viste bilde av, når en er oppe i et tre e.l.? EDIT: var for seint ute med løsningen ser jeg Endret 16. mai 2016 av fotonisse Lenke til kommentar
Cutthroat Bill Skrevet 16. juni 2016 Del Skrevet 16. juni 2016 (endret) Er det deksel for picatinny-skinner? Endret 16. juni 2016 av Cutthroat Bill Lenke til kommentar
aklla Skrevet 16. juni 2016 Del Skrevet 16. juni 2016 (endret) Riktig Eller ikke deksel men håndbeskyttelse ettersom løpet blir varmt ved mye skyting og kaldt å holde om vinteren. Samt at det er mer behagelig å holde Endret 16. juni 2016 av aklla Lenke til kommentar
Cutthroat Bill Skrevet 16. juni 2016 Del Skrevet 16. juni 2016 Ser ikke ut til at de der beskytter så veldig bra mot varme og kulde, for å være helt ærlig. Hadde nok stolt mer på de halvrunde dekslene.Nytt bilde: Lenke til kommentar
aklla Skrevet 16. juni 2016 Del Skrevet 16. juni 2016 Vel, det hjelper Gummi overfører mindre varme og kulde enn metall. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå