Professor Balthazar Skrevet 7. april 2016 Del Skrevet 7. april 2016 Er denne for enkel? Lenke til kommentar
kjetilkl Skrevet 7. april 2016 Del Skrevet 7. april 2016 Altfor enkel, bremsekloss, mest sannsynlig til bil Lenke til kommentar
kjetilkl Skrevet 7. april 2016 Del Skrevet 7. april 2016 Regner med at jeg hadde rett og poster en ny. - Denne er jeg usikker på vanskelighetsgraden på, kan nok slå begge veier Lenke til kommentar
Professor Balthazar Skrevet 7. april 2016 Del Skrevet 7. april 2016 Altfor enkel, bremsekloss, mest sannsynlig til bil Ja. For enkel. Lenke til kommentar
Professor Balthazar Skrevet 7. april 2016 Del Skrevet 7. april 2016 Regner med at jeg hadde rett og poster en ny. - Denne er jeg usikker på vanskelighetsgraden på, kan nok slå begge veier Bordstativ for mobil? Lenke til kommentar
kjetilkl Skrevet 8. april 2016 Del Skrevet 8. april 2016 Regner med at jeg hadde rett og poster en ny. - Denne er jeg usikker på vanskelighetsgraden på, kan nok slå begge veier Bordstativ for mobil? Ikke på rett jorde en gang - den er mye mindre, ca 1+ cm bredde Lenke til kommentar
Søppelsveitt Skrevet 8. april 2016 Del Skrevet 8. april 2016 klips av noe slag? bilrelatert? Lenke til kommentar
Professor Balthazar Skrevet 8. april 2016 Del Skrevet 8. april 2016 Sikringen for en nødrakett/brannslukker eller noe. Lenke til kommentar
kjetilkl Skrevet 9. april 2016 Del Skrevet 9. april 2016 Ikke bilrelatert, ingen sikring i den forstand, selv om både sikring og klips nok kan brukes når man omtaler den Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 9. april 2016 Del Skrevet 9. april 2016 (endret) Jeg lurer på om jeg dratt opp en sånn fra ett eller annet sted av ren nysgjerrighet, og straks dyttet den ned igjen. De to lange "beina" går ned i en større ting. Kommer disse i par, og så skal noe kneppes i mellom dem? Endret 9. april 2016 av Emancipate Lenke til kommentar
kjetilkl Skrevet 10. april 2016 Del Skrevet 10. april 2016 Nei, de kommer ikke nødvendigvis i par, og det skal ikke kneppes noe imellom den, men ja, "bena" passer nedi noe Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 10. april 2016 Del Skrevet 10. april 2016 Denne her irriterte meg skikkelig. Fordi jeg er nokså sikker på at jeg har holdt en slik i hendene mine. Har jeg rett i at de to tingene stikkes inn så utløser det en mekanisme? Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 11. april 2016 Del Skrevet 11. april 2016 Noe sånt klemmer for lokket til en boks, type matboks e.l. ? Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 11. april 2016 Del Skrevet 11. april 2016 Jeg mener også å ha sett en sånn før, aner bare ikke hvor eller hvordan. Jeg kjenner igjen beskrivelsen låsepinne og tenker at den hører til en forlengbar sak der et rør glir inni et annet og denne dingsen låser totallengden på saken. Lenke til kommentar
kjetilkl Skrevet 11. april 2016 Del Skrevet 11. april 2016 (endret) Nei den utløser ingen mekanisme, det er ikke en klemme for noen slags boks, og det er ingen form for låsepinne, men den kan på en måte kalles en slags lås - Jeg kan jo si at når jeg innledningsvis var usikker på vanskelighetsgraden så var det litt ift interessesfæren til mye av publikumet her på forumet. Edit: Legger til ett nytt bilde fra en annen vinkel med en binders for å vise størrelsen. Endret 11. april 2016 av kjetilkl Lenke til kommentar
Professor Balthazar Skrevet 11. april 2016 Del Skrevet 11. april 2016 En sikring for en nødrakett eller et opphengsfeste for å henge opp ting? Lenke til kommentar
kjetilkl Skrevet 11. april 2016 Del Skrevet 11. april 2016 Niks, ingen av delene er i nærheten. - Jeg vet ikke hvor fort jeg skal begynne å gi sterkere hint, men for å oppsummere litt så kan det altså omtale som en form for lås eller sikring, og produktet det tilhører har noe sammenheng med interessesfæren til en stor del av medlemmene på dette forumet. (hw.no/diskusjon.no) Lenke til kommentar
PerAndre123 Skrevet 11. april 2016 Del Skrevet 11. april 2016 Til tomt punkt i nettverksswitsj? Lenke til kommentar
Professor Balthazar Skrevet 11. april 2016 Del Skrevet 11. april 2016 En transportsikring? Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 11. april 2016 Del Skrevet 11. april 2016 Noe av det du fester en cpu kjøler med? Nei neppe. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå