Frank Drebin Skrevet 5. april 2016 Del Skrevet 5. april 2016 Altså, for å oppsummere: - Noe mange ser ofte, men få bruker og enda færre eier. - Ikke elektronisk. - Skrift på framsida. Det første jeg tenkte på var speil, men det er vanlig å eie. Så tenkte jeg på en form for skjerm, men det er jo elektronisk... Det som står på framsida, er det alltid det samme, eller finnes det flere varianter? Lenke til kommentar
aklla Skrevet 5. april 2016 Del Skrevet 5. april 2016 Alltid det samme, selv i utlandet men da så klart på ett annet språk. Merk at tingen ikke er elektronisk, men den hører til noe elektronisk. Lenke til kommentar
aklla Skrevet 5. april 2016 Del Skrevet 5. april 2016 (endret) Riktig, eller rettere sagt, glasset til en slik. Endret 5. april 2016 av aklla Lenke til kommentar
Frank Drebin Skrevet 5. april 2016 Del Skrevet 5. april 2016 (endret) Dette er en komponent man kan få i flere forskjellige størrelser og utførelser, og den har en enkel, men viktig funksjon. Redigert: Høyden på komponenten på bildet er ca. 8 cm. Endret 5. april 2016 av Frank Drebin Lenke til kommentar
Professor Balthazar Skrevet 6. april 2016 Del Skrevet 6. april 2016 En trykkføler eller en annen type sensor? Lenke til kommentar
Simonchris93 Skrevet 6. april 2016 Del Skrevet 6. april 2016 Dette er en komponent man kan få i flere forskjellige størrelser og utførelser, og den har en enkel, men viktig funksjon. wat.png Redigert: Høyden på komponenten på bildet er ca. 8 cm. Det er en utflufter Lenke til kommentar
Josef Ølgelig Skrevet 6. april 2016 Del Skrevet 6. april 2016 Vi bør legge ut billeder som ikke er så lett å søke opp på google images... Lenke til kommentar
Frank Drebin Skrevet 6. april 2016 Del Skrevet 6. april 2016 Det er en utlufter ja, den slipper ut uønsket luft fra vannbaserte varme- og kjølesystemer. Din tur, Simonchris! Er enig ang. at bildene ikke bør være for lette å søke opp, men jeg håper også at det ikke er så mange som bruker bildesøk. Det er jo bare en gjettelek uten premie, så jeg ser ikke helt vitsen med å jukse. Jeg har for få spennende gjenstander hjemme, så jeg må nesten bruke bilder fra nettet. Lenke til kommentar
aklla Skrevet 6. april 2016 Del Skrevet 6. april 2016 Det er nok at 1 bruker det. Det er derfor jeg utelukkende legger ut bilder jeg tar selv... 1 Lenke til kommentar
Simonchris93 Skrevet 6. april 2016 Del Skrevet 6. april 2016 (endret) Nytt bilde siden Josef Ølgelig krevde det Fant denne i skuffen! Endret 6. april 2016 av Simonchris93 Lenke til kommentar
Josef Ølgelig Skrevet 6. april 2016 Del Skrevet 6. april 2016 (endret) Nei nå gir vi oss med bilder limt rett inn fra webshoppen til Clas Ohlson, eller hva? Jeg foreslår at reglene blir endret, og at det kun er bilder man tar selv, som kan brukes. Endret 6. april 2016 av Josef Ølgelig Lenke til kommentar
aklla Skrevet 6. april 2016 Del Skrevet 6. april 2016 Nytt bilde siden Josef Ølgelig krevde det Fant denne i skuffen! Bunnskrue til kompressor ser det ut som, som tømmer kompressoren for luft. Lenke til kommentar
Simonchris93 Skrevet 6. april 2016 Del Skrevet 6. april 2016 Nytt bilde siden Josef Ølgelig krevde det Fant denne i skuffen! Bunnskrue til kompressor ser det ut som, som tømmer kompressoren for luft. Nei, men har med luft å gjøre Lenke til kommentar
aklla Skrevet 6. april 2016 Del Skrevet 6. april 2016 Du skrur den ut for å slippe ut luft av noe, ikke sant? Skrue til dreneringsventil altså, men vanskelig å si nøyaktig hva. Jeg byttet ut en identisk på kompressor en gang ettersom jeg ødela den Lenke til kommentar
Simonchris93 Skrevet 6. april 2016 Del Skrevet 6. april 2016 (endret) Du skrur den ut for å slippe ut luft av noe, ikke sant? Skrue til dreneringsventil altså, men vanskelig å si nøyaktig hva. Jeg byttet ut en identisk på kompressor en gang ettersom jeg ødela den Du skrur den på noe for å få luft inn i noe, men er absolutt ikke nødvendig for å få luft inn Sett overfra her Endret 6. april 2016 av Simonchris93 Lenke til kommentar
Smooshball Skrevet 6. april 2016 Del Skrevet 6. april 2016 Tilkobling av slanger til pneumatiske anlegg? Lenke til kommentar
aklla Skrevet 6. april 2016 Del Skrevet 6. april 2016 Del av ventil for sykkeldekk eller tilsvarende typer dekk? Lenke til kommentar
Simonchris93 Skrevet 6. april 2016 Del Skrevet 6. april 2016 Del av ventil for sykkeldekk eller tilsvarende typer dekk? Riktig. Skrus på den tynne type sykkelventil for å kunne bruke samme pumpe som til bil Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 6. april 2016 Del Skrevet 6. april 2016 Nei nå gir vi oss med bilder limt rett inn fra webshoppen til Clas Ohlson, eller hva? Jeg foreslår at reglene blir endret, og at det kun er bilder man tar selv, som kan brukes. La være å søke opp bildene... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå