Søppelsveitt Skrevet 4. januar 2006 Del Skrevet 4. januar 2006 Kanskje en grønnsakskutter? Lenke til kommentar
Blacki Skrevet 4. januar 2006 Del Skrevet 4. januar 2006 Kanskje en grønnsakskutter? 5380800[/snapback] nope! Lenke til kommentar
Lungemannen Skrevet 4. januar 2006 Del Skrevet 4. januar 2006 Ser ut som et hageredskap av et slag. Lenke til kommentar
Blacki Skrevet 4. januar 2006 Del Skrevet 4. januar 2006 Ser ut som et hageredskap av et slag. 5380832[/snapback] nix.. det er et redskap... kan egentlig ikke brukes til noe som helst praktisk, men er alikevell en svært viktig sak... Lenke til kommentar
834HF42F242 Skrevet 4. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 4. januar 2006 (endret) Det ser ut som et skaft man kan sette på en kniv. Og bøylen under gjør at man ikke kan glippe hånden forover og skjære den opp... Endret 4. januar 2006 av anth Lenke til kommentar
Blacki Skrevet 4. januar 2006 Del Skrevet 4. januar 2006 (endret) anth: du er på rett rom og din forklaring høres veldig logisk ut.. hehe... På en annen side så er det ingen kniv... Edit: siden det er på den meste "døde" tiden på døgnet så aventer jeg med mer hint etc. Endret 4. januar 2006 av Blacki Lenke til kommentar
Søppelsveitt Skrevet 4. januar 2006 Del Skrevet 4. januar 2006 anth: du er på rett rom og din forklaring høres veldig logisk ut.. hehe... På en annen side så er det ingen kniv... Edit: siden det er på den meste "døde" tiden på døgnet så aventer jeg med mer hint etc. 5380894[/snapback] Mulig jeg er trøtt, men rett rom? Kniver har man vel på flere rom? Lenke til kommentar
olefiver Skrevet 4. januar 2006 Del Skrevet 4. januar 2006 (endret) Det er slik en kjøkkenkniv bryne, en knivsliper. EDIT: En holder rundt det grønne (d'oh), den svarte bøyla beskytter mot knivbladet og i enden (som vi nesten ikke ser, til venstre i bildet) sitter slipe-"hakket" (to små brynestener i V ). Så drar en eggen gjennom hakket så sliper en kniven på begge sider av eggen på en gang. For oss som *vet* å behandle kniv er dette en simpel måte å slipe en kniv Endret 4. januar 2006 av olefiver Lenke til kommentar
Blacki Skrevet 4. januar 2006 Del Skrevet 4. januar 2006 Det er slik en kjøkkenkniv bryne, en knivsliper. EDIT: En holder rundt det grønne (d'oh), den svarte bøyla beskytter mot knivbladet og i enden (som vi nesten ikke ser, til venstre i bildet) sitter slipe-"hakket" (to små brynestener i V ). Så drar en eggen gjennom hakket så sliper en kniven på begge sider av eggen på en gang. For oss som *vet* å behandle kniv er dette en simpel måte å slipe en kniv 5381317[/snapback] jepp dette er en ganske enkel kinvsliper fra Helle. Lenke til kommentar
Goscinny Skrevet 4. januar 2006 Del Skrevet 4. januar 2006 Nytt bilde? ________________ R.I.P. Oivind_dahle Lenke til kommentar
Blacki Skrevet 4. januar 2006 Del Skrevet 4. januar 2006 Det er slik en kjøkkenkniv bryne, en knivsliper. Da er det din tur legge ut bilde olefiver Lenke til kommentar
NightMeister Skrevet 4. januar 2006 Del Skrevet 4. januar 2006 Kommer det ikke et nytt bilde snart da? Lenke til kommentar
olefiver Skrevet 4. januar 2006 Del Skrevet 4. januar 2006 (endret) Beklager det tok tid. Måtte vente på at kameraet kom hjem Så, hva er dette? EDIT: Hmm, ble det bildet for stort? I byte og/eller piksler? Endret 4. januar 2006 av olefiver Lenke til kommentar
Rikky Skrevet 4. januar 2006 Del Skrevet 4. januar 2006 En gammel telefon med sånn tallskive? Lenke til kommentar
olefiver Skrevet 4. januar 2006 Del Skrevet 4. januar 2006 Score! Det tok ikke lang tid, må vel være mer fantasifull neste gang Rikky gir neste bilde. Lenke til kommentar
Blacki Skrevet 4. januar 2006 Del Skrevet 4. januar 2006 ja må si at den der var svært enkel ja! Lenke til kommentar
Rikky Skrevet 4. januar 2006 Del Skrevet 4. januar 2006 Ok, her er et nytt bilde. Denne gjenstanden har vært en del av et eller annet en gang i verden, det er alt jeg vet. Dette var det nærmeste jeg kom en rar gjenstand i umiddelbar nærhet. Lenke til kommentar
834HF42F242 Skrevet 4. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 4. januar 2006 (endret) Noe innen pneumatikk? Endret 4. januar 2006 av anth Lenke til kommentar
Blacki Skrevet 5. januar 2006 Del Skrevet 5. januar 2006 En del fra en jekketralle? Lenke til kommentar
Rikky Skrevet 5. januar 2006 Del Skrevet 5. januar 2006 Niks. Jeg vet ikke hvor delen kommer fra. Den inneholder ikke noen bevegelige deler, men ut i fra hvordan den er konstruert ser det ut som den er ment til å rotere rundt en aksling gjennom det hullet dere ser. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå