aklla Skrevet 5. april 2016 Del Skrevet 5. april 2016 nope, ingen elektronikk. det er forresten baksiden dere ser. Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 5. april 2016 Del Skrevet 5. april 2016 Deksel for fjernkontrollmottaker. Lenke til kommentar
Cutthroat Bill Skrevet 5. april 2016 Del Skrevet 5. april 2016 Det er vel ikke et polariseringsfilter? De er vel i de fleste tilfeller runde. Lenke til kommentar
aklla Skrevet 5. april 2016 Del Skrevet 5. april 2016 De er gjerne runde ja, og neppe så mørke, usikker på hvor mye man kan se gjennom de... Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 5. april 2016 Del Skrevet 5. april 2016 Kan du ikke ta et bedre bilde av det? Bildet du viser er veldig uklart. Lenke til kommentar
toreae Skrevet 5. april 2016 Del Skrevet 5. april 2016 Er det noe slags bilde til fremviser. Lenke til kommentar
aklla Skrevet 5. april 2016 Del Skrevet 5. april 2016 (endret) Jeg har ikke tilgang til gjenstanden lengre, men det er ingen detaljer dere går glipp av. den er av glass, er svart på baksiden og har en "ramme" rundt med blankt glass uten at dette uten at dette påvirker noe, noe så godt som garantert alle dere har sett(men da fremsiden) men antagelig bare ett fåtall som har brukt, enda færre eid en slik selv. Ikke noe bilde heller jeg kunne ikke se gjennom den, noe som heller ikke er poenget med tingen- Endret 5. april 2016 av aklla Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 5. april 2016 Del Skrevet 5. april 2016 (endret) Vel, jeg glipp av ramma. Det aller første jeg tenkte var for øvrig solcelle. Endret 5. april 2016 av Emancipate Lenke til kommentar
aklla Skrevet 5. april 2016 Del Skrevet 5. april 2016 er som nevnt ingen elektronikk, og solcelle er vel ikke så uvanlig å eie? Det er heller ingenting inni glasset, med unntak av det svarte, som ikke har noen funksjon ut over å være svart. Lenke til kommentar
aklla Skrevet 5. april 2016 Del Skrevet 5. april 2016 Når jeg tenker meg om, så er "ripa" eller hva det er midt på glasset antagelig verken refleksjon eller feilproduksjon. Hadde desverre ikke tid til å verken ta bra bilde eller studere gjenstanden veldig nøye, men at det er en lagt inn en ripe/"skade" midt på glasset fra produsenten ser jeg på som logisk. Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 5. april 2016 Del Skrevet 5. april 2016 Sånn kokain greie, som de sniffer kokain på? Lenke til kommentar
aklla Skrevet 5. april 2016 Del Skrevet 5. april 2016 Sånn kokain greie, som de sniffer kokain på? Er det noe antagelig 100% av norges befolkning har sett, gjerne minst ukentlig? Lenke til kommentar
Cutthroat Bill Skrevet 5. april 2016 Del Skrevet 5. april 2016 Er dette noe vi trolig bare har sett på TV? Lenke til kommentar
aklla Skrevet 5. april 2016 Del Skrevet 5. april 2016 Nei, men det vises fra tid til annen på tv også. Antagelig ser du det i virkeligheten flere ganger i uken uten å tenke over det, men fra fremsiden, ikke baksiden. Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 5. april 2016 Del Skrevet 5. april 2016 Men så vis oss begge sidene da. Det skal ikke være uklare bilder av en bakside. Lenke til kommentar
aklla Skrevet 5. april 2016 Del Skrevet 5. april 2016 Om jeg viser fremsiden er det ikke noe gjettekonkuranse mer, så jeg kan ikke vise den Men jeg kan godt stoppe konuransen om du ønsker, er ikke helt innenfor med utydeligheten Røking forbudtskilt? Nei, men det har skrift på fremsiden Lenke til kommentar
Cutthroat Bill Skrevet 5. april 2016 Del Skrevet 5. april 2016 Er det en del av noe større? Lenke til kommentar
aklla Skrevet 5. april 2016 Del Skrevet 5. april 2016 (endret) Det er en del av noe større ja, men det er gjerne denne delen, samt delen man setter denne inn i man ser. Alene har ikke tingen noe funksjon. Om jeg viser den andre siden, eller hva det er en del av vet du med en gang hva det er og hvordan du skal bruke det. At det er glass er veldig vesentlig, f.eks plast hadde ikke fungert. Endret 5. april 2016 av aklla Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå