Gå til innhold

Tipp navnet på gjenstanden [Oppdaterte regler i førstepost]

834HF42F242

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Er den 9cm lang er den 100% effektiv.

Snakker vi om to forskjellige ting nå eller? :p

Den tetter noe rør av antagelig variable størrelser ihvertfall, men klarer ikke tenke ut hva

Den er formet slik for å passe forskjellige modeller, ja. Og selv om det i de fleste tilfeller er et rør der, så kaller vi det noe helt annet.

Lenke til kommentar

Er den 9cm lang er den 100% effektiv.

Snakker vi om to forskjellige ting nå eller? :p

Dytter du hele inn i øret, som en ørepropp, kan jeg garantere at de demper alt ;)

Altså, enn 100% effektiv ørepropp.

På eget ansvar så klart...

Vet jeg har sett slike før, men aner ikke hvor, jeg er borti ganske mye rart :p

Ingen tips?

Endret av aklla
Lenke til kommentar

Jeg vet ikke hvor store oppblåsbare baller dere har der du er ifra, Emancipate, men her i sør ville nok den saken vært i største laget. :p Akkurat denne er ca 9 cm lang, men de kan variere.

Jeg tenkte på en sånn:

699px-Warm-up-With-an-Exercise-Ball-Step

Så de er ganske store, ja.

Men jeg vet ikke hva den brukes til. Tips til andre: Klikk på bildet. På det store bildet går det UT der det ser ut som om det går INN på det lille bildet.

Lenke til kommentar

Det kunne nok ha vært noe slikt, men denne saken er altså ganske stor. Jeg innser såklart at det ikke er enkelt å anslå størrelsen på den på det bildet jeg tok.

Men jeg kan komme med et hint; den er beregnet for bruk på en type kjøretøy. Den er heller ikke et must. Jeg har faktisk aldri brukt min.
Forøvrig har aklla kommet frem til at den er designet for forskjellige diametere, og for å holde væske ute.

Endret av Cutthroat Bill
Lenke til kommentar

Jo, det er nettopp i eksospotta-/røret/lyddemperen det skal i. Motoren skal ikke svive når den står i, og det er heller ikke til bil.

Da aklla kommenterte at det hadde med rør å gjøre, så sa jeg at det hette noe "helt annet" enn rør, og det var ganske misvisende. Jeg har alltid kalt den delen av eksosanlegget for lyddemper, og det falt meg ikke inn der og da at sikkert mange kaller det eksosrør. Beklager det.

Lenke til kommentar

Ved vask, transport og lagring, til motorsykkel/motped

Slik at når man spyler bilen kommer det ingenting inni eksosten, eller ved transport og lagring slik at dyr og annet rusk ikke kommer inn.

Endret av aklla
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...