Professor Balthazar Skrevet 5. april 2016 Del Skrevet 5. april 2016 Liten tv antenne til tv kort? Nei. Lenke til kommentar
-KooPa Skrevet 5. april 2016 Del Skrevet 5. april 2016 Jeg har sett et lignende askebeger... Lenke til kommentar
Professor Balthazar Skrevet 5. april 2016 Del Skrevet 5. april 2016 Jeg har sett et lignende askebeger... Nei, men tampen brenner :-) Lenke til kommentar
Professor Balthazar Skrevet 5. april 2016 Del Skrevet 5. april 2016 Til å ha røkelse i? Nei men tampen brenner fortsatt :-) Lenke til kommentar
Josef Ølgelig Skrevet 5. april 2016 Del Skrevet 5. april 2016 Soldrevet sigarettenner? 2 Lenke til kommentar
Professor Balthazar Skrevet 5. april 2016 Del Skrevet 5. april 2016 Soldrevet sigarettenner? Yesss, helt riktig. Da er det din tur å poste :-) Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 5. april 2016 Del Skrevet 5. april 2016 Poenget med denne tråden er å tippe navnet på bildet av en gjenstand. Den som først klarer å tippe riktig, får poste bilde av neste gjenstand. Hint bør gis etterhvert som folk tipper feil. Minner om at hovedpoenget med denne tråden er å legge ved bilde av et objekt som er vanskelig å se hva er, og ikke nødvendigvis kryptiske bilder som skjuler helhetsinntrykket av gjenstanden. Jeg starter: Hva er dette? attachment Oppdaterte trådregler Regler for tråden: * Vinneren poster nytt bilde. * Bildet skal klart og tydelig vise gjenstanden. Er kvaliteten for dårlig, eller bildene obskure, så har deltakere krav på nytt og bedre bilder. * Hvis brukeren som leder gjetteleken ikke har vært aktiv innen 24 timer, så er det fritt frem for hvem som helst å ta over. Oppdatert 09.01.2016 - Quote, moderator. Lenke til kommentar
Mannen med ljåen Skrevet 5. april 2016 Del Skrevet 5. april 2016 Åpnemekanisme på en boks med skokrem. Lenke til kommentar
Josef Ølgelig Skrevet 5. april 2016 Del Skrevet 5. april 2016 Åpnemekanisme på en boks med skokrem. Det er helt riktig! Lenke til kommentar
Mannen med ljåen Skrevet 5. april 2016 Del Skrevet 5. april 2016 Her er en ny oppgave: Lenke til kommentar
Cutthroat Bill Skrevet 5. april 2016 Del Skrevet 5. april 2016 Hva er dette, og hva brukes den til? Lenke til kommentar
Josef Ølgelig Skrevet 5. april 2016 Del Skrevet 5. april 2016 En transportsikring av noe slag? Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 5. april 2016 Del Skrevet 5. april 2016 Tror jeg har sett noe sånt på babyflasker, tåteflasker? Lenke til kommentar
aklla Skrevet 5. april 2016 Del Skrevet 5. april 2016 Kork/propp til flaske f.eks vinflaske og lignende? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå