Søppelsveitt Skrevet 2. april 2016 Del Skrevet 2. april 2016 Prisverdig design der sånn GJ?. En drinkmixer? rørepinne? Evt en salt-skje? Lenke til kommentar
Søppelsveitt Skrevet 2. april 2016 Del Skrevet 2. april 2016 Merke? Georg Jensen? Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 2. april 2016 Del Skrevet 2. april 2016 Det der var en fin luruing, så det som noe lite som lå på en tallerken lol Lenke til kommentar
aklla Skrevet 2. april 2016 Del Skrevet 2. april 2016 Merke? Georg Jensen? Menu, designet av Charles Wilson https://www.scandinaviandesigncenter.no/Products/nok1/Trademark/Menu/10455/Menu+skohorn&variantId=01 1 Lenke til kommentar
Søppelsveitt Skrevet 2. april 2016 Del Skrevet 2. april 2016 Merke? Georg Jensen? Menu, designet av Charles Wilson https://www.scandinaviandesigncenter.no/Products/nok1/Trademark/Menu/10455/Menu+skohorn&variantId=01 TY! Lenke til kommentar
aklla Skrevet 2. april 2016 Del Skrevet 2. april 2016 fikk du lyst på sånn du også? Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 2. april 2016 Del Skrevet 2. april 2016 Det må vel være skoskje for lorder og sånt de der, heheh. Jeg liker de lange du kan bruke stående uten å sette deg ned. Lenke til kommentar
aklla Skrevet 2. april 2016 Del Skrevet 2. april 2016 Det må vel være skoskje for lorder og sånt de der, heheh. Jeg liker de lange du kan bruke stående uten å sette deg ned. den er lang nok til at man kan bøye seg ned, trenger ikke sitte. målte den nå, den er 35cm lang, det holder for min del ihvertfall, mulig lorder har lengre Lenke til kommentar
Søppelsveitt Skrevet 2. april 2016 Del Skrevet 2. april 2016 lyst og lyst...men en lukrativ skoskje er ikke feil Lenke til kommentar
Musty Skrevet 3. april 2016 Del Skrevet 3. april 2016 Usikker på hva det heter, men det er vel en sånn som du bruker til å få tak på ting med, gjerne runde ting som du skal vri rundt.. slik som rør og sånt... vi kalte de vel bare strammebånd der jeg jobbet før.. Lenke til kommentar
Mannen med ljåen Skrevet 3. april 2016 Del Skrevet 3. april 2016 (endret) Oljefiltertang. Verktøy for å skru av oljefilter på bil. Endret 4. april 2016 av Mannen med ljåen 1 Lenke til kommentar
aklla Skrevet 4. april 2016 Del Skrevet 4. april 2016 Riktig, begge to men Mannen med ljåen er spot on. Den kan så klart brukes til å få tak på alt, men det er en oljefiltertang... Lenke til kommentar
Professor Balthazar Skrevet 5. april 2016 Del Skrevet 5. april 2016 Fikk en nyttig liten dubbedings til bursdag. Noen som ser hva det er? Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 5. april 2016 Del Skrevet 5. april 2016 Liten tv antenne til tv kort? Lenke til kommentar
Professor Balthazar Skrevet 5. april 2016 Del Skrevet 5. april 2016 Holder for loddeapparat? Nei. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå