Kikert Skrevet 3. mars 2016 Del Skrevet 3. mars 2016 (endret) Bildet er, etter hva jeg klarer å finne ut, fra FONCHY BATTLE INTERNATIONAL. På websiden står det at det er en "funbox" med noen "kickere". Jeg tror at det har noe med wakeboard å gjøre. Så det er en wakeboardramme som utøverne bruker når de skal trikse? Hvis det har noe med wakeboard å gjøre så vet jeg ikke helt hvem navn man skal bruke på tingen, rampe er kanskje et bedre ord? Endret 3. mars 2016 av Belphegor Lenke til kommentar
Søppelsveitt Skrevet 3. mars 2016 Del Skrevet 3. mars 2016 Ser ut som en del av en skate-park, men det ville vel ikek stått i skogen.. edit: eller kanskje til å kjøre snowboard på, men da stuet vekk for sesongen.. Trengs selvsagt noen plater utenpå stålkonstruksjonen da, og snø... Du får for den. En såkalt funbox. Din tur! Lenke til kommentar
Musty Skrevet 3. mars 2016 Del Skrevet 3. mars 2016 jammen jammen, jeg har ikke forberedt noe... håper noen andre har noe da Lenke til kommentar
Knutgrus Skrevet 4. mars 2016 Del Skrevet 4. mars 2016 Kan jeg prøve en? Si ifra om det ikke er greit, så kommer fasiten! Lenke til kommentar
Smooshball Skrevet 7. mars 2016 Del Skrevet 7. mars 2016 Aaah! Jeg viste jeg hadde sett en slik før! Lenke til kommentar
Mannen med ljåen Skrevet 19. mars 2016 Del Skrevet 19. mars 2016 Giftering for to? Lenke til kommentar
Søppelsveitt Skrevet 19. mars 2016 Del Skrevet 19. mars 2016 haha nei den er bare beregnet for en. Lenke til kommentar
Professor Balthazar Skrevet 20. mars 2016 Del Skrevet 20. mars 2016 En sånn som hestene har i kjeften når dem får på seg seletøyet sitt (for ridning eller arbeid). Lenke til kommentar
Søppelsveitt Skrevet 20. mars 2016 Del Skrevet 20. mars 2016 Stemmer bra det. Din tur Balthazar! Lenke til kommentar
Søppelsveitt Skrevet 2. april 2016 Del Skrevet 2. april 2016 Frister meg med en ny en. Dette er "business-end" av en sak. Lenke til kommentar
Mannen med ljåen Skrevet 2. april 2016 Del Skrevet 2. april 2016 Skjerm for sykkelhjul? Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 2. april 2016 Del Skrevet 2. april 2016 Sånn for å grave i linoleum, kork, etc for trykking? Lenke til kommentar
Søppelsveitt Skrevet 2. april 2016 Del Skrevet 2. april 2016 Stemjern? Du er inne på noe! Litt mer presis bruksområde, så er du der! Lenke til kommentar
aklla Skrevet 2. april 2016 Del Skrevet 2. april 2016 (endret) Stemjern for dreiebenk eller for utskjæringer? Mulig det har ett annet navn... Endret 2. april 2016 av aklla Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 2. april 2016 Del Skrevet 2. april 2016 Umbrakonøyle? Men det ser litt rart ut.nei Lenke til kommentar
Søppelsveitt Skrevet 2. april 2016 Del Skrevet 2. april 2016 Stemjern for dreiebenk eller for utskjæringer? Mulig det har ett annet navn... jepp! Det er et treskjærerjern. Din tur! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå