Frank Drebin Skrevet 23. februar 2016 Del Skrevet 23. februar 2016 Gavekort, det der må vel være en holder for cyanidpille? For fjellklatrere og basehoppere. Funksjonen er at man sparer samfunnet for kostnader til redningsaksjon hvis man har satt seg fast. Lenke til kommentar
aklla Skrevet 23. februar 2016 Del Skrevet 23. februar 2016 (endret) Jepp, til fallskjermer Din tur Lyst til å forklare hvordan den funker? Helt låst frem til man trykker på en bryter, og da løsner den momentant?Man drar i en reim som er utenfor bilder, så åpner kroken seg, og det kommer frem en sak som dytter tauet ut slik at det er garantert at tauet ikke blir sittende fast som i en vanlig krok om du åpner den.Derfor den er uaktuell til fjellklatring ettersom om man tilfeldigvis drar i den, så åpner den seg og dytter ut tauet, neppe noen fjellklatrere ønsker skal skje Åpen tilstand:) Endret 23. februar 2016 av aklla 1 Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 23. februar 2016 Del Skrevet 23. februar 2016 Gavekort, det der må vel være en holder for cyanidpille? For fjellklatrere og basehoppere. Funksjonen er at man sparer samfunnet for kostnader til redningsaksjon hvis man har satt seg fast. Hehe. Er nok litt kjedeligere enn det. Lenke til kommentar
aklla Skrevet 23. februar 2016 Del Skrevet 23. februar 2016 Karabinkrok med tennstål eller rom for fyrstikker? Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 23. februar 2016 Del Skrevet 23. februar 2016 Nope. Du er derimot inne på noe, men det ville vært et for stort hint å si hvordan. Lenke til kommentar
Frank Drebin Skrevet 23. februar 2016 Del Skrevet 23. februar 2016 Tydeligvis noe som skal holdes tørt inni der siden det er gummipakning... Holder for én sigarett? Lenke til kommentar
Mannen med ljåen Skrevet 24. februar 2016 Del Skrevet 24. februar 2016 Skal det være lighter inni den kroken? Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 24. februar 2016 Del Skrevet 24. februar 2016 Tydeligvis noe som skal holdes tørt inni der siden det er gummipakning... Holder for én sigarett? Det er ikke en beholder nei. Skal det være lighter inni den kroken? Kroken er nok for at du skal kunne henge den på nøklene eller noe. Det er ikke en essensiell del av funksjonen. Lenke til kommentar
Smooshball Skrevet 24. februar 2016 Del Skrevet 24. februar 2016 Lommelerke for HB, da man ikke trenger så mye av det før man stuper Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 24. februar 2016 Del Skrevet 24. februar 2016 Dere er i det riktige området, men fortsatt på villspor. Lenke til kommentar
Kikert Skrevet 24. februar 2016 Del Skrevet 24. februar 2016 (endret) Sak for å lage hull i cigarer så man kan røyke dem? Cigar punch cutter heter det på engelsk, vet ikke det norske navnet. Brukes når man er på tur for å slippe å drasse med seg en stor cigarsaks. Edit; Skal selvfølgelig være spørsmålstegn, siden jeg ikke vet 100% sikkert hva saken er Endret 24. februar 2016 av Belphegor Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 24. februar 2016 Del Skrevet 24. februar 2016 Ding ding ding Punch cutter er riktig. Lenke til kommentar
Kikert Skrevet 24. februar 2016 Del Skrevet 24. februar 2016 Jeg er dårlig på å finne på ting folk skal gjette så det er vel førstemann til mølla som får slenge ut et nytt bilde Lenke til kommentar
Cutthroat Bill Skrevet 24. februar 2016 Del Skrevet 24. februar 2016 Da slår jeg til med denne: Lenke til kommentar
Smooshball Skrevet 24. februar 2016 Del Skrevet 24. februar 2016 Laser?Lommelykt?Liten kanon? Lenke til kommentar
aklla Skrevet 24. februar 2016 Del Skrevet 24. februar 2016 (endret) Starter/gløder til nitro RC-bil. Den gjør at pluggen gløder så man får start på den (har en identisk gløder og en rundt 2-nitro-biler på loftet) Endret 24. februar 2016 av aklla Lenke til kommentar
Cutthroat Bill Skrevet 24. februar 2016 Del Skrevet 24. februar 2016 aklla vet hva han snakker om, og har såklart helt rett. Jeg vurderte å poste et bilde av en litt mer normal modell, men tenkte det ble for enkelt. Så mye for den ideen. Lenke til kommentar
aklla Skrevet 24. februar 2016 Del Skrevet 24. februar 2016 Er ikke mye gjetting når jeg har slik selv Men, skal komme med en ny snart. Lenke til kommentar
Kikert Skrevet 25. februar 2016 Del Skrevet 25. februar 2016 Dette tar for lang tid. Jeg fant faktisk på noe. Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 25. februar 2016 Del Skrevet 25. februar 2016 Rivekanten på en tape-dispenser Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå