Cutthroat Bill Skrevet 19. februar 2016 Del Skrevet 19. februar 2016 Har det noe med dyr å gjøre?Forresten, nå spiller jeg dette spillet som om det er 20 spørsmål. Hvis det ikke er lov, så for folk si ifra. Lenke til kommentar
aklla Skrevet 19. februar 2016 Del Skrevet 19. februar 2016 (endret) Ingenting med dyr å gjøre. Spill slik du vil, så lenge du spiller det "skikkelig"(ikke 30spm i en post eller haugevis av gjettinger f.eks) kuttehals bill Er heller ikke noe med noe nødstopp å gjøre. Endret 19. februar 2016 av aklla Lenke til kommentar
Cutthroat Bill Skrevet 19. februar 2016 Del Skrevet 19. februar 2016 (endret) All form for søk på nettet anser jeg som en uting. Hvis man skal tillate "litt" googling, så tror jeg det blir vrient å definere grensene, så da er det bedre å forby det helt. Hvis man ikke vet hva gjenstanden er, så må man enten gjette vilt og hemningsløst, eller stille spørsmål for å kunne utelukke ting, og dermed forsøke å resonnere seg frem til svaret. Og det er likevel mulig at navnet uteblir, så da er det vel opp til den som postet oppgaven om navnet er nødvendig eller ei.Uansett, det var bare noen tanker som slo meg. La oss fortsette; Har det noe med lokomotiver å gjøre? Endret 19. februar 2016 av Cutthroat Bill Lenke til kommentar
aklla Skrevet 19. februar 2016 Del Skrevet 19. februar 2016 (endret) Jeg svarer oftest på spørsmål, men gir ingen hint ut over det enda. Vil påstå at ingen er i nærheten enda, nei, ikke tog heller. edit: jeg tar forøvrig kun egne bilder, nettop for å forhindre at man kan bruke nett for å finne ut hva det er. Endret 19. februar 2016 av aklla Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 19. februar 2016 Del Skrevet 19. februar 2016 Men det har vel noe med strøm å gjøre? Lenke til kommentar
aklla Skrevet 19. februar 2016 Del Skrevet 19. februar 2016 Nja, strengt tatt ikke. Ikke direkte ihvertfall, den er jo til noe som bruker strøm, men det er ikke først og fremst strøm som er temaet. Det er ikke eletrikkere som bruker slike, heller ikke andre som jobber med strøm... Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 19. februar 2016 Del Skrevet 19. februar 2016 Kompressor? Brusmaskin? Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 19. februar 2016 Del Skrevet 19. februar 2016 Sånt som kabel tv folkene bruker til å låse opp kabelskaper?Så engang de brukte noe lignende, er et sånt lite skap i nærheten. Lenke til kommentar
aklla Skrevet 19. februar 2016 Del Skrevet 19. februar 2016 Kompressor? Brusmaskin?Du skal få den under tvil, ettersom det verken er en kompressor eller brusmaskin. Men det er en nøkkel til f.eks brusmaskiner og andre salgsautomater. Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 19. februar 2016 Del Skrevet 19. februar 2016 Ok, men jeg har ingen gjenstand. Lenke til kommentar
aklla Skrevet 19. februar 2016 Del Skrevet 19. februar 2016 det er vel strengt tatt standarden... Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 19. februar 2016 Del Skrevet 19. februar 2016 Ble jeg gjenstand for kritikk? Jeg har ikke huset fullt av gjenstander, men jeg fant en, bare vent litt. Lenke til kommentar
Søppelsveitt Skrevet 19. februar 2016 Del Skrevet 19. februar 2016 en slags rørkopling? Lenke til kommentar
Mannen med ljåen Skrevet 19. februar 2016 Del Skrevet 19. februar 2016 Deksel for å beskytte en åpen rør-ende? Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 19. februar 2016 Del Skrevet 19. februar 2016 Nei, det er hull tvers igjennom. Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 20. februar 2016 Del Skrevet 20. februar 2016 En sånn justerings-dings som sitter på stanga under do-knappen? Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 20. februar 2016 Del Skrevet 20. februar 2016 Wohoo! Her kommer en ny oppgave. Jeg viser like godt to bilder av samme dings fra ulike vinkler. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå