Gå til innhold

Tipp navnet på gjenstanden [Oppdaterte regler i førstepost]

834HF42F242

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg ser denne var vrien... Som sagt, jeg vet ikke navnet så dere trenger bare tippe hva den brukes til. Hvis ingen treffer riktig så må jeg nok avsløre den.

PS. Dingsen er ca 8-10 cm lang og ca 4 cm i diameter på det tykkeste. Den er todelt og det er meningen man ska forme noe med den. Men hva? ;)

Lenke til kommentar

Det er riktig! Det er en dings som brukes til å forme urtesmør og andre smørtyper til delikate posjonsstørrelser. Hver smørklump blir formet som en kort sylinder og får et dekorativt mønster på toppen. :) Hvis noen vet om slike har et spesielt navn så si gjerne i fra.

Vinneren er altså milleniam. :fun: Det er din tur til å legge ut et bilde av neste mystiske gjenstand.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+19283741
En slags skøyte/ spark? :p

5380697[/snapback]

Hehe :!: Nei..

Tenker på noe som skal måle opp noe med feks. kritt, eller strø noe.. sand?.. :hmm:

5380714[/snapback]

Nope

Lenke til kommentar

Det med skøyte hørtes farlig ut, men jeg ser at det kan være noe man bruker med en fot og styrer med en hånd. Eggen tyder på at den er ment å gå ganske dypt i underlaget.

Kan det være en sånn man skjærer torv med? Evt en variant av samme sak som brukes til å skjære gressmatter med?

Edit: Sorry, jeg var vist litt sent ute.

Endret av Simen1
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+19283741
Det med skøyte hørtes farlig ut, men jeg ser at det kan være noe man bruker med en fot og styrer med en hånd. Eggen tyder på at den er ment å gå ganske dypt i underlaget.

Kan det være en sånn man skjærer torv med? Evt en variant av samme sak som brukes til å skjære gressmatter med?

Edit: Sorry, jeg var vist litt sent ute.

5380767[/snapback]

Det er en "Sod Cutter Lawn Edger"

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+19283741
:roll:

Den første var faktisk seriøs :mad:

5380784[/snapback]

Beklager det premium :ermm:

Det var mest den hockeykølla jeg tenkte på når jeg svarte.

Endret av Slettet+19283741
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...