Gjest Slettet+45613274 Skrevet 9. februar 2016 Del Skrevet 9. februar 2016 Mikrometer? Lenke til kommentar
Cutthroat Bill Skrevet 10. februar 2016 Del Skrevet 10. februar 2016 Hm. Ble det for vanskelig, eller er folk bare ikke så gira? La meg komme med et par hint; Verktøyet skal holde x-antall ting for montering, og idretten den er knyttet til finner sted både i de Olympiske leker, og Paralympiske leker. Lenke til kommentar
Knutgrus Skrevet 10. februar 2016 Del Skrevet 10. februar 2016 Er dette sommer eller vinter -leker? Seiling? Lenke til kommentar
Frank Drebin Skrevet 10. februar 2016 Del Skrevet 10. februar 2016 Holder for skøyter? Lenke til kommentar
Cutthroat Bill Skrevet 10. februar 2016 Del Skrevet 10. februar 2016 (endret) Dette er sommerleker, og selv om det teknisk sett kan gjøres inne, så foregår det bare ute etter hva jeg kjenner til. Både seiling og skøyting er feil idrett. Det hele går veldig rolig for seg.Redigert: La meg presisere. Under OL, så foregår denne idretten ute. Klubber gjør dette inne når de trener, ihvertfall under vinterhalvåret. Endret 10. februar 2016 av Cutthroat Bill Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 10. februar 2016 Del Skrevet 10. februar 2016 Skyting? Er det en form for sikte? Lenke til kommentar
Cutthroat Bill Skrevet 10. februar 2016 Del Skrevet 10. februar 2016 Niks, det er ikke et sikte. Skyting er heller ikke riktig, men det er farlig nærme. Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 10. februar 2016 Del Skrevet 10. februar 2016 Bueskyting? Nei, det foregår inne. Dart? Også inne. Ser ut som noe man bruker for å holde fast pila når man skal feste fjærene, men hva vet vel jeg. Lenke til kommentar
Knutgrus Skrevet 10. februar 2016 Del Skrevet 10. februar 2016 Niks, det er ikke et sikte. Skyting er heller ikke riktig, men det er farlig nærme. Farlig nærme skyting? Blinking? Eller skøyting? ...på sommeren :/ Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 10. februar 2016 Del Skrevet 10. februar 2016 Noe golfgreier, til å justere den der pinnen eller greia de setter gofballer oppå? Lenke til kommentar
Cutthroat Bill Skrevet 10. februar 2016 Del Skrevet 10. februar 2016 Bueskyting? Nei, det foregår inne. Dart? Også inne. Ser ut som noe man bruker for å holde fast pila når man skal feste fjærene, men hva vet vel jeg. Bueskyting foregår ute under OL, men bueskyting ellers i Norge, inkludert norgesmesterskapet, foregår både ute og inne. Men du har helt rett. Verktøyet brukes for å lime fjærene til pilskaftet. Og siden jeg straks tar kvelden, så avslører jeg likegodt at verktøyet heter noe så enkelt som fjæringsapparat, eller fletching jig på engelsk. Emancipate vant dermed denne runden, og får fortsette med å legge opp et bilde. Lenke til kommentar
Knutgrus Skrevet 10. februar 2016 Del Skrevet 10. februar 2016 Hadde ikke gjettet noe sånt om jeg hadde en million forsøk! Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 10. februar 2016 Del Skrevet 10. februar 2016 Utrolig, ante ikke at det fantes. Kult. Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 10. februar 2016 Del Skrevet 10. februar 2016 Ser ut som en slags pipenøkkel Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 10. februar 2016 Del Skrevet 10. februar 2016 (endret) Tja. Ikke godkjent, skriv mer presist hva den er til. Men at det er noe piping skal du ikke se bort i fra. Endret 10. februar 2016 av Emancipate Lenke til kommentar
Smooshball Skrevet 11. februar 2016 Del Skrevet 11. februar 2016 Tannlege verktøy? Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 11. februar 2016 Del Skrevet 11. februar 2016 Kan det være til bruk for et musikkinnstrument, stemmenøkkel eller noe sånt? Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 11. februar 2016 Del Skrevet 11. februar 2016 Korrekt, stemmenøkkel til piano. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå