aklla Skrevet 6. februar 2016 Del Skrevet 6. februar 2016 Haha, jeg vil sterkt fraråde at de burde brukes i festlige sammenkomster. Vi er åpenbart på forskjellige festlige sammenkomster... Lenke til kommentar
Søppelsveitt Skrevet 6. februar 2016 Del Skrevet 6. februar 2016 Haha, jeg vil sterkt fraråde at de burde brukes i festlige sammenkomster. Vi er åpenbart på forskjellige festlige sammenkomster... haha second! Lenke til kommentar
Quote Skrevet 6. februar 2016 Del Skrevet 6. februar 2016 (endret) Det nederste bilde er jo brukte hagleskudd! Dvs, ubruke/ufylte hagleskudd! Hadde vert fint med litt info om hvordan en pakker slike Selve hagglet i topp og krutt i mellom åpningene? Jeg velger igrunn å godkjenne dette svaret. Det er ikke haglepatroner i og for seg selv. De ligger inni haglepatronene. Haglene ligger i toppen (innenfor "flippene"). Kruttet under selve bunnen. Ser dere nøye på det brukte bildet, så ser dere merker etter selve haglene. Man kaller disse for "haglkopp", men det tekniske navnet er "Wads". Hensikten med disse er å lage et skille mellom krutt og hagl. Videre skal de også lede haglene ut av løpet, og er med på å bestemme spredningen til haglene. På lerduebaner ligger det derfor slike i fleng rundtomkring hvis man ikke plukker dem opp. Heh, festlige sammenhenger kan tydeligvis fungere det også. Smooshball neste! Endret 6. februar 2016 av Quote 1 Lenke til kommentar
Søppelsveitt Skrevet 6. februar 2016 Del Skrevet 6. februar 2016 Blir ikke fest uten et par velmente skudd:D Lenke til kommentar
Smooshball Skrevet 7. februar 2016 Del Skrevet 7. februar 2016 Førstemann til mølla!Har ikke noen gode nå Lenke til kommentar
Mannen med ljåen Skrevet 7. februar 2016 Del Skrevet 7. februar 2016 (endret) Denne er nok enkel. (Ikke mynten, men gjenstanden oppå.) Endret 7. februar 2016 av Mannen med ljåen Lenke til kommentar
Cutthroat Bill Skrevet 7. februar 2016 Del Skrevet 7. februar 2016 Det ligner veldig på en sikring. Lenke til kommentar
Mannen med ljåen Skrevet 7. februar 2016 Del Skrevet 7. februar 2016 Det er ikke en sikring. Lenke til kommentar
aklla Skrevet 7. februar 2016 Del Skrevet 7. februar 2016 (endret) Lyspære/diode av noe slag? Endret 7. februar 2016 av aklla Lenke til kommentar
Mannen med ljåen Skrevet 7. februar 2016 Del Skrevet 7. februar 2016 De lyser ikke. Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 7. februar 2016 Del Skrevet 7. februar 2016 (endret) Edit: Nei, det var det ikke. Endret 7. februar 2016 av Emancipate Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 7. februar 2016 Del Skrevet 7. februar 2016 (endret) Diode? Nei det var visst nevnt. Endret 7. februar 2016 av Delvis Lenke til kommentar
Smooshball Skrevet 7. februar 2016 Del Skrevet 7. februar 2016 Noe medisinsk? type veske som går igjennom Lenke til kommentar
Mannen med ljåen Skrevet 7. februar 2016 Del Skrevet 7. februar 2016 (endret) Det går ingen væske gjennom denne. Den er ikke medisinsk. Endret 7. februar 2016 av Mannen med ljåen Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 7. februar 2016 Del Skrevet 7. februar 2016 Det jeg gjettet over var optisk kabel, men jeg strøk det når du sa den ikke lyste. Men man ser jo på bildet at den lyser. Så jeg lurer på om du tar feil. Lenke til kommentar
Mannen med ljåen Skrevet 7. februar 2016 Del Skrevet 7. februar 2016 Det er ikke en optisk kabel, og den lyser ikke. HINT: Den består av glass og metall. Lenke til kommentar
Smooshball Skrevet 7. februar 2016 Del Skrevet 7. februar 2016 Da det ikke er medisinsk, må det vare elektro!?Tilkobling for overspenning til luftmotstand, med kortslutting i begge ender Lenke til kommentar
aklla Skrevet 7. februar 2016 Del Skrevet 7. februar 2016 Sikker på at jeg har sett bokser med slike ett eller annet sted... Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 8. februar 2016 Del Skrevet 8. februar 2016 (endret) Jeg mener det er en eller annen elektronisk dings. Tipper en liten glimtenner. Nei. Nå vet jeg hva det er men jeg har jukset så jeg diskvalifiserer meg fra videre tipping. Endret 8. februar 2016 av Simen1 Lenke til kommentar
Mannen med ljåen Skrevet 8. februar 2016 Del Skrevet 8. februar 2016 Det er ikke en glimtenner. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå