aklla Skrevet 6. februar 2016 Del Skrevet 6. februar 2016 Strammer til sykkelkjede, så kjedet holder seg stramt hele tiden. Lenke til kommentar
Frank Drebin Skrevet 6. februar 2016 Del Skrevet 6. februar 2016 Det er forsåvidt en av funksjonene, men jeg vil ikke si det er hovedfunksjonen. Lenke til kommentar
aklla Skrevet 6. februar 2016 Del Skrevet 6. februar 2016 Den skrifter vel gir også når jeg tenker meg om. Lenke til kommentar
Frank Drebin Skrevet 6. februar 2016 Del Skrevet 6. februar 2016 Det er riktig. Heter vel noe sånt som bakre girskifter. Siden de forskjellige girene har forskjellig størrelse på tannhjulene må den også holde kjedet stramt, som du sa. Ser slik ut på sykkelen: Da er det din tur aklla. Lenke til kommentar
aklla Skrevet 6. februar 2016 Del Skrevet 6. februar 2016 (endret) Hva er dette?Samme del foran og bak. Det er riktig. Heter vel noe sånt som bakre girskifter. Siden de forskjellige girene har forskjellig størrelse på tannhjulene må den også holde kjedet stramt, som du sa aldri tenkt på at det er derfor faktisk Endret 6. februar 2016 av aklla Lenke til kommentar
Mannen med ljåen Skrevet 6. februar 2016 Del Skrevet 6. februar 2016 Kabelgjennomføring for data/skrivepult? Lenke til kommentar
aklla Skrevet 6. februar 2016 Del Skrevet 6. februar 2016 (endret) Stemmer, eller nærmere bestemt ett lokk for dette. Din tur. begynner bli vanskelig å finne ting folk kan klare å gjette men som ikke er helt åpenbart Endret 6. februar 2016 av aklla Lenke til kommentar
Mannen med ljåen Skrevet 6. februar 2016 Del Skrevet 6. februar 2016 Har bare mobil akkurat nå. Første mann til mølla! Lenke til kommentar
Quote Skrevet 6. februar 2016 Del Skrevet 6. februar 2016 Da prøver jeg meg. Hva er dette? At det er to stk. på bildet spiller ikke noen rolle for funksjonen. Bare tilfeldig. Lenke til kommentar
Quote Skrevet 6. februar 2016 Del Skrevet 6. februar 2016 Nei. De er rundt 4 centimeter høye, men kan variere litt i størrelse. De kan bare brukes en gang. De jeg har tatt bilde av er ikke brukt, og er "rett ut av esken". Brukes til å holde på noe, samt skille dette noe fra noe annet. Lenke til kommentar
aklla Skrevet 6. februar 2016 Del Skrevet 6. februar 2016 Har noen endelig laget en kork til å sette på Pepsi-max flaskene for å kunne slippe mentoes i de uten å måtte lage en lur løsning selv? Lenke til kommentar
Søppelsveitt Skrevet 6. februar 2016 Del Skrevet 6. februar 2016 Synes jeg drar kjenselen på disse, men klarer ikke huske eksakt. Er det noe som typisk hører til festlige sammenkomster? Lenke til kommentar
aklla Skrevet 6. februar 2016 Del Skrevet 6. februar 2016 Synes jeg drar kjenselen på disse, men klarer ikke huske eksakt. Er det noe som typisk hører til festlige sammenkomster? Ser mer for meg noe bygg-relatert relatert, elektrikker eller snekker eller noe slikt. Lenke til kommentar
Quote Skrevet 6. februar 2016 Del Skrevet 6. februar 2016 Haha, jeg vil sterkt fraråde at de burde brukes i festlige sammenkomster. Eller, for seg selv er de helt ufarlige. Her er noen brukte jeg fant. Ble kanskje litt enklere? Lenke til kommentar
aklla Skrevet 6. februar 2016 Del Skrevet 6. februar 2016 Ser ut som om noe med skyting ut fra skadene og merkene på de. Jeg har skutt ganske mye forskjellig men klarer virkelig ikke dra kjenselen på det, så aner ikke. Noe fra nødbluss eller noe slikt? Lenke til kommentar
Quote Skrevet 6. februar 2016 Del Skrevet 6. februar 2016 Det har absolutt noe å gjøre med skyting, ja. Tampen smeller, som man også kan si. Godt mulig at det kan brukes i nødbluss, men det vet jeg ikke noe om. Hovedsaklig: Nei, det brukes ikke i nødbluss til min kjennskap. Lenke til kommentar
Søppelsveitt Skrevet 6. februar 2016 Del Skrevet 6. februar 2016 (endret) Så det er noe man kan se på 1. nyttårsdag? ref. festilige sammenkomster. EDIT: en slags patron Endret 6. februar 2016 av Søppelsveitt Lenke til kommentar
Smooshball Skrevet 6. februar 2016 Del Skrevet 6. februar 2016 (endret) Det nederste bilde er jo brukte hagleskudd! Dvs, ubruke/ufylte hagleskudd!Hadde vert fint med litt info om hvordan en pakker slike Selve hagglet i topp og krutt i mellom åpningene? Endret 6. februar 2016 av Smooshball Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå