Frank Drebin Skrevet 25. januar 2016 Del Skrevet 25. januar 2016 Da prøver vi med denne: Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 25. januar 2016 Del Skrevet 25. januar 2016 Vekten er åpenbart relevant ettersom den er merket med vekt, men har faktisk aldri hatt den på en vekt eller brukt den ifm. vekt/veiing Vekten er merket på den for at du skal slippe å ha den på en vekt. Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 25. januar 2016 Del Skrevet 25. januar 2016 Da prøver vi med denne: Det er opplagt en vise av et eller annet slag, men hva den skal klemme på har jeg ikke peiling. Lenke til kommentar
Frank Drebin Skrevet 25. januar 2016 Del Skrevet 25. januar 2016 Så vidt jeg vet er den laget for å klemme/holde kun én ting. Størrelsen er i området 5x5 cm. Lenke til kommentar
Cutthroat Bill Skrevet 25. januar 2016 Del Skrevet 25. januar 2016 Så den skal holde noe smått imellom de 4 gummiknottene mens det bearbeides? Det ser ut som den burde kunne holde alt mulig rart, men hvis det bare er en enkelt ting, så aner jeg ikke. Fikk lyst til å si diamanter, eller edelsteiner, men den virker litt stor og kronglete for noe slikt. Lenke til kommentar
Frank Drebin Skrevet 25. januar 2016 Del Skrevet 25. januar 2016 (endret) Den kan sikkert brukes til mye rart, men den er laget for å holde en spesiell ting mens man jobber med den ja. Denne type ting/objekter kan ha litt forskjellige størrelser og former, derfor kan hver av de røde tappene settes i tre forskjellige hull. Edit: Tampen begynner å bli litt varm når du nevner diamanter og edelstener, men den brenner ikke helt enda... Endret 25. januar 2016 av Frank Drebin Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 25. januar 2016 Del Skrevet 25. januar 2016 Kan det være noe en urmaker setter fast klokker i? Lenke til kommentar
Frank Drebin Skrevet 25. januar 2016 Del Skrevet 25. januar 2016 Det er riktig! På engelsk heter det watch case holder, så på norsk kan man vel kanskje kalle det klokkeholder eller klokkekasseholder. Din tur, Delvis. Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 25. januar 2016 Del Skrevet 25. januar 2016 Dette er to like gjenstander inni en usprettet pakning: Lenke til kommentar
aklla Skrevet 25. januar 2016 Del Skrevet 25. januar 2016 (endret) Vaskeball/tørketrommelball? Slike man legger inni vaskemaskinen/tørketrommellen sammen med klær osv? Endret 25. januar 2016 av aklla Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 25. januar 2016 Del Skrevet 25. januar 2016 Vaskeball/tørketrommelball? Slike man legger inni vaskemaskinen/tørketrommellen sammen med klær osv? Nei men de er av plast disse også. Men de er ganske urørlig i sin bruk. Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 26. januar 2016 Del Skrevet 26. januar 2016 Skal festes til noe av det vanligste som fins, og ha en misjon bare med å være festet der. Lenke til kommentar
aklla Skrevet 5. februar 2016 Del Skrevet 5. februar 2016 nei, og hvordan i all verden klarte du å konkludere med det? Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 5. februar 2016 Del Skrevet 5. februar 2016 Konkludere? Bare spurte. Var bare en tanke når jeg så slangene. Har ikke peiling egentlig Lenke til kommentar
Mannen med ljåen Skrevet 5. februar 2016 Del Skrevet 5. februar 2016 Jeg klarer ikke å laste bildet på toget. Får bare opp miniatyren som er innbakt i forumet. Ser ut som et snus-kjøleskap fra en bensinstasjon? Lenke til kommentar
aklla Skrevet 5. februar 2016 Del Skrevet 5. februar 2016 Nei. Litt mindre bilde, bare for din skyld Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå