Lungemannen Skrevet 3. januar 2006 Del Skrevet 3. januar 2006 koaksial til com-port? :S Lenke til kommentar
Blacki Skrevet 3. januar 2006 Del Skrevet 3. januar 2006 Ser ut som et usa støpsel eller noe i den dur! Antenne forsterker? er det foreslått? Lenke til kommentar
ⅵdar Skrevet 3. januar 2006 Del Skrevet 3. januar 2006 nei den trenger ikke strøm . Hint: det står VHF på den ukjente kontakten. Lenke til kommentar
gaardern Skrevet 3. januar 2006 Del Skrevet 3. januar 2006 En sånn "ipod til radio"-overgang ? Lenke til kommentar
Kamikazesmurf Skrevet 3. januar 2006 Del Skrevet 3. januar 2006 (endret) Overgang til ekstern antenne for walkie-talkie eller annen radio? Endret 3. januar 2006 av Kamikazesmurf Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 3. januar 2006 Del Skrevet 3. januar 2006 (endret) Dette er litt OT, men jeg tror det kan være nyttig for tråden om jeg gir Premium et hurtigkurs i foto: Trykk på den knappen som er merket med en liten blomst (til venste for OK-knappen på ditt Epson L410 kamera). Da skifter kameraet over til nærmodus (også kalt makromodus) og får bra fokus på ting som er fra ca 10 til 50 cm unna kameraet. Når du tar bilder så nært kan det også være lurt å slå av blitzen (knappen merket med et lyn, til høyre for OK-knappen på ditt kamera), og heller bruke en spotligt eller dagslys for å få nok lys til bildet. Her er en liten test jeg gjorde nå nettopp. Det til venstre er uten makro, og det til høyre med. Ellers så tipper jeg det er en adapter mellom coax og en forhistorisk dipol-kontakt for TV-antenne. Endret 3. januar 2006 av Simen1 Lenke til kommentar
Torbjørn Skrevet 3. januar 2006 Del Skrevet 3. januar 2006 jeg tipper du har fotografert et bluetooth adapter - vinner jeg premie da? Lenke til kommentar
Goscinny Skrevet 3. januar 2006 Del Skrevet 3. januar 2006 En sikring? ________________ R.I.P. oivind_dahle Lenke til kommentar
Blacki Skrevet 3. januar 2006 Del Skrevet 3. januar 2006 Dette er litt OT, men jeg tror det kan være nyttig for tråden om jeg gir Premium et hurtigkurs i foto: Om jeg forsto rett så hadde ikke han tatt bilde selv.. Lenke til kommentar
Sensurert Skrevet 3. januar 2006 Del Skrevet 3. januar 2006 Ingen finner ut, på tide med nytt bilde? Lenke til kommentar
Blacki Skrevet 3. januar 2006 Del Skrevet 3. januar 2006 et hint eller 2 må til ihvertfall Lenke til kommentar
ⅵdar Skrevet 3. januar 2006 Del Skrevet 3. januar 2006 Ellers så tipper jeg det er en adapter mellom coax og en forhistorisk dipol-kontakt for TV-antenne. 5378784[/snapback] Det stemmer (tror jeg iallefall) Jeg er ikke helt sikker, men vet iallefall at tampen brenner såpass et jeg må gi deg rett. Og jeg prøve makroknappen først, men bildet ble ikke bedre av den grunn. Lampen min viklet seg inn noe rot, så det ble med et dårlig bilde Simen1 sin tur! Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 3. januar 2006 Del Skrevet 3. januar 2006 Ny oppgave. Jeg kan gi noen hint med en gang: Den lange enden og kanten som går rundt åpningen er ikke laget i samme stykke tre. De er altså bevegelige i forhold til hverandre. Hele saken er ca 8-10 cm lang. Jeg vet ikke navnet på den, så en forklaring på hva den brukes til holder. Hvis noen har et navn også så vanker det selvfølgelig ære og berømmelse til vedkommende. Lenke til kommentar
Blacki Skrevet 3. januar 2006 Del Skrevet 3. januar 2006 hmm! aldri sett no slikt før.. Men prøver meg alikevell Kan det være en slags trådsnelle. Til å nøste opp garn/tråd eller noe slikt? Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 3. januar 2006 Del Skrevet 3. januar 2006 (endret) Ingen riktige ennå. Dog premium er ikke helt på jordet. Han har i det minste funnet ut hvilket rom i huset denne hører hjemme. Endret 3. januar 2006 av Simen1 Lenke til kommentar
Rikky Skrevet 3. januar 2006 Del Skrevet 3. januar 2006 Et redskap for å forme småkaker. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå