Mannen med ljåen Skrevet 8. januar 2016 Del Skrevet 8. januar 2016 (endret) Skaftet på skrutrekker, huggjern, kjørner, dor eller liknende verktøy for å lage hull? Endret 8. januar 2016 av Mannen med ljåen Lenke til kommentar
deleted Skrevet 8. januar 2016 Del Skrevet 8. januar 2016 Kork man putter i vinflaske? Lenke til kommentar
Kikert Skrevet 8. januar 2016 Del Skrevet 8. januar 2016 Var det ikke min tur? Ikke for å være regelrytter, men best om vi holder oss til gjenstander generelt, og ikke spesielle utsnitt/ crop? Jo. Eneste regelen her inne er at man skal ikke skal bruke obskure bilder. Bildet skal klart og tydelig vise gjenstanden, og helst være i høy oppløsning. Må man ty til rare vinkler, dårlig kvalitet e.l, så har man en dårlig oppgave. Nesehårtrimmer? Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 8. januar 2016 Del Skrevet 8. januar 2016 (endret) Nei. Hvis du har sett det vet du hva det er, det er ikke noe i veien med bildet. De ringene du ser på enden har en vesentlig funksjon som skiller objektet fra andre lignende "staver" (som ratthendler, generelle skaft o.l.). Lengde er ca 15 cm. Bredde ca 7 mm. Endret 8. januar 2016 av Emancipate Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 8. januar 2016 Del Skrevet 8. januar 2016 Det er en holder for noen sånne tegnepenner. Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 8. januar 2016 Del Skrevet 8. januar 2016 Korrekt, en pennesplittholder. Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 8. januar 2016 Del Skrevet 8. januar 2016 Kleskrok. Det er ikke en krok til å henge klær på nei. Men du er ikke så langt unna. Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 8. januar 2016 Del Skrevet 8. januar 2016 (endret) Det er for å henge klær på stativer. No? Slike man klipper av med prislappen når man kjøper nye klær. Endret 8. januar 2016 av Gavekort Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 8. januar 2016 Del Skrevet 8. januar 2016 (endret) Tror vi skal godkjenne den likevel. Det er en ca 3 cm plastkrok som var festet med en clips på toppen av en skinnlue.Uptdate: for å henge den opp på stativer eller noe ja. stemmer ja Gavekort helt riktig det du sier. Hvis det var det Emin.. mente, hadde han rett. Hvis han mente noe annet går det til Gavekort. Endret 8. januar 2016 av Delvis Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 8. januar 2016 Del Skrevet 8. januar 2016 Her var det kaos gitt. Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 8. januar 2016 Del Skrevet 8. januar 2016 Det er Gavekort sin tur. Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 8. januar 2016 Del Skrevet 8. januar 2016 Jeg gir den videre til Salvesen, siden det allerede er et bilde oppe nå, og det begynner å bli litt for sent for meg. 1 Lenke til kommentar
Salvesen. Skrevet 8. januar 2016 Del Skrevet 8. januar 2016 Her var det kaos gitt. Beklager, her har jeg ikke lest reglene forstår jeg. Tenkte det var bare å hive seg på skal lesemeg opp før neste post! 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå